اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌بهزیستی استان اصفهان خبر داد

اعزام 300 مددجو و توان‌خواه بهزیستی اصفهان به عتبات‌عالیات

خبرگزاری فارس: مدیرکل ‌بهزیستی ‌اصفهان گفت: ‌در سال گذشته‌ 300 نفر از مددجویان و توان‌خواهان این استان به زیارت عتبات‌عالیات اعزام شدند.

اعزام 300 مددجو و توان‌خواه بهزیستی اصفهان به عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدزاده ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگی مناطق شش‌گانه استان اصفهان در ارتباط با برپایی جشنواره قرآن و عترت در سال گذشته اظهار داشت: یکی از افتخارات و دستاوردهای جشنواره قرآنی در سال گذشته اعزام 300 نفر از مددجویان و توان‌خواهان به زیارت عتبات‌عالیات بود.

وی با اشاره به نکات مثبت و منفی در فعالیت‌های فرهنگی از رابطان و مسئولان خواست نقاط مثبت را ‌تقویت و نکته‌های منفی را با اقدام به موقع برطرف کنند.

مدیرکل ‌بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: ترویج و تقویت فعالیت‌های قرآنی به ویژه اشاعه فرهنگ نماز در بین جوانان و جامعه هدف بهزیستی، ادای دین به قرآن و عترت است.

وی از کارشناسان خواست با جدیت تمام در امر خدمت‌رسانی به جامعه قرآنی بهزیستی تلاش و از تمام امکانات و فرصت‌های موجود در شهرستان‌ها در برگزاری هر چه بهتر جشنواره استفاده کنند.

محمدزاده ادامه داد: امسال نیز نابینایان و معلولان جسمی ـ حرکتی، فرزندان مراکز شبه خانواده، کارکنان سازمان و خانواده‌های آنها، مربیان و خردسالان مهدهای کودک، سالمندان، مراکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مراکز ترک اعتیاد و زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها گروه‌های هدف این جشنواره هستند.

وی بیان داشت: امیدواریم هم‌چون سال‌های گذشته به نحو شایسته جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی جامعه هدف بهزیستی برگزار شود و شاهد کسب رتبه‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول