اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردل

قیمت گوشت 3.84 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل از کاهش 3.84 درصدی قیمت گوشت قرمز گوساله در این شهرستان خبر داد.

قیمت گوشت 3.84 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعدازظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان، اظهار داشت: از مجموع 22 قلم کالای مشمول تنظیم بازار طی هفته گذشته در این شهرستان گوشت قرمز گوساله 3.84 درصد کاهش قیمت داشت.

وی با اشاره به کالاهای مشمول تنظیم بازار در این شهرستان، گفت: از مجموع کالاهای مشمول تنظیم بازار در بخش های خوراکی، نهاده‌های دامی، انواع شوینده‌ها، فولاد، سیمان، کاغذ و لاستیک خودرو قیمت‌ها تماماً به جز قیمت گوشت گوساله نسبت به هفته گذشته هیچ گونه افزایش و یا کاهشی نداشته است.

خسروی خاطرنشان کرد: مسئولیت تنظیم بازار در بعد اجرایی در سطح شهرستان برعهده اعضای کمیسیون تنطیم بازار و به صورت ویژه در وظایف بازرسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت علاوه بر سیاست‌گذاری و نظارت بر بازار است.

فرماندار شهرستان اردل افزود: برای اینکه هر بازاری وضعیت مناسبی داشته باشد باید از چهار عنصر تولید کننده، توزیع کننده، تقاضا کننده و مصرف کننده برخوردار باشد تا ارتباط منظم در مبادلات و داد و ستدهای بازار برای تنظیم بازار فراهم باشد.

وی ادامه داد: بی‌تردید ماهیت بازار، نوع کالاها و چگونگی مبادله آنها در بازارهای امروز با توجه به ابزارها و فناوری‌های جدید اطلاعاتی، روند کسب و کار تجاری را برای مجریان تجارت در سطح خرد و کلان تغییر داده که سلیقه مصرف کنندگان به صورت چشمگیری در حال تغییر و رقابت را برای تولید کننده سخت‌تر ساخته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول