اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی بازرگانی شهرستان چایپاره خبر داد

توزیع 10 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چایپاره

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی بازرگانی شهرستان چایپاره گفت: 10 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در ایام عید نوروز در چایپاره توزیع شده است.

توزیع 10 هزار کیلوگرم گوشت منجمد در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین بنکدار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان گوشت در راستای طرح تنظیم بازار و واقعی شدن قیمت کالاهای مورد نیاز مردم در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: از این میزان گوشت منجمد توزیع شده 7 هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد، 2 هزار و 500 کیلو گوشت قرمز و 22 هزار کیلوگرم برنج تایلندی در چایپاره در ایام عید نوروز توزیع شده است.

بنکدار اضافه کرد: طرح تنظیم بازار و طرح‌های نظارتی و بازرسی واحدهای صنفی تا اواسط فروردین امسال ادامه می‌یابد تا مردم با آرامش خاطر بیشتر این ایام را سپری کرده و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این مسئول از توزیع بیش از 65 هزار کیلوگرم پرتقال در چایپاره خبر داد و گفت: این میزان پرتقال با قیمت تعاونی 10 هزار ریال به مردم عرضه شده است و توزیع مرکبات تنظیم بازار تا پایان عید نوروز ادامه دارد.

وی اعلام آمادگی واحدهای صنفی برای عرضه کالاهای اساسی با قیمت تعاونی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: 17 واحد صنفی در چایپاره برای فروش ویژه در ایام پایانی سال با نمایندگی بازرگانی این شهرستان همکاری کرده‌اند.

بنکدار ادامه داد: این واحدها انواع کالاهای مورد نیاز مردم از جمله خواروبار، مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، میوه و غیره را با 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه کرده‌اند.

وی اجرای طرح ویژه نظارتی سال جدید را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح یک‌هزار و 200 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

سرپرست نمایندگی بازرگانی شهرستان چایپاره خاطر نشان کرد: 22 فقره پرونده تخلف به ارزش 4 میلیون و 600 هزار ریال در راستای طرح تنظیم بازار تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول