اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی دزفول خبر داد

توزیع میوه، شکر و گوشت دولتی در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی دزفول از توزیع میوه، شکر و گوشت‌های سفید و قرمز در سطح شهرستان دزفول به دلیل فرارسیدن ایام نوروز خبر داد.

توزیع میوه، شکر و گوشت دولتی در دزفول

کیومرث سعیدی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: به دلیل تلاش در راستای تنظیم بازار در سطح شهرستان دزفول توزیع میوه، شکر و گوشت‌های سفید و قرمز در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و از ماه‌ها پیش در این باره برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: توزیع گوشت و شکر و میوه در سطح شهرستان آغاز شده است و قیمت‌های دولتی آنها نیز به اطلاع مردم رسیده است.

رئیس اداره بازرگانی دزفول گفت: 200 تن پرتقال و سیب ویژه خرید نوروز به بازار دزفول وارد و در نمایشگاه بهاره و در سطح بازار توزیع خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه انواع انتخاب شده میوه از نوع درجه یک است، گفت: برای عرضه میوه از نوع‌های پرتقال تامسون و سیب باکیفیت قرمز استفاده می‌شود.

سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: به منظور خرید نوروزی 29 تن پرتقال تامسون با کیفیت عالی به بازار دزفول با قیمت هر کیلو پرتقال برای مصرف کننده 12 هزار و 500 ریال تزریق شده است.

وی تأکید کرد: میوه‌ها از دو نوع سیب و پرتقال خواهد بود و در این باره قیمت‌های تعاونی و دولتی نیز در مکان‌های عرضه به مردم اطلاع داده شده است.

وی افزود: در حال پیگیری برای تأمین گوشت منجمد وارداتی اعم از گوشت مرغ و گوساله نیز هستیم که به محض ورود این محصولات نیز در 10 نقطه شهر توزیع خواهند شد.

سعیدی نیا گفت: تقاضای 120 تن شکر را نیز داده‌ایم و تا کنون نیز 90 تن شکر با قیمت هر کیلوگرم شکر برای خرده فروشی‌ها 13 هزار ریال به بازار تزریق شده است.

رئیس بازرگانی دزفول تصریح کرد: در نمایشگاه بهاره دزفول گوشت گوسفند و گوساله گرم نیز زیر نظر بهداشت توزیع و با قیمت هر کیلو 110 هزار ریال و 105 هزار ریال عرضه می‌شود.

وی گفت که 160 تن مرغ منجمد داخلی نیز به بازار دزفول بین مرغداران توزیع شده تا با قیمت هر کیلو مرغ منجمد 31هزار ریال عرضه شود.

سعیدی نیا افزود:100 تن برنج تایلندی نیز برای رفاه حال شهروندان به بازار دزفول با قیمت هر کیلو هشت هزار و 300 ریال تزریق شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول