اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز صورت گرفت

324 پرونده در آمل به تعزیرات ارسال شد/ توزیع 83 تن گوشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: با آغاز طرح نظارتی نوروز تاکنون 324 پرونده تخلف در آمل به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

324 پرونده در آمل به تعزیرات ارسال شد/ توزیع 83 تن گوشت

عباسعلی زمانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: طرح ویژه نظارتی نوروز از 15 اسفند ماه کار خود را آغاز کرده که در آن چهار تیم بازرسی بازار شب عید را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مدت 9 روز از آغاز کار این طرح تاکنون 324 پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تخلفات 9 میلیون و 755 هزار و 500 ریال بوده است.

زمانی با تاکید بر اینکه نظارت مستمر و ویژه بازار شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی در سال 91 ادامه خواهد داشت، گفت: نباید در این مدت به مردم اجناس گران و بی‌کیفیت فروخته شود.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل در مورد عمده تخلفات انجام شده در این شهرستان بیان داشت: گرانفروشی، درج نشدن برچسب قیمت کالا و صادر نشدن فاکتور از مهم‌ترین تخلف‌ها بوده است 

* آغاز توزیع 70 تن گوشت مرغ منجمد و 13 تن گوشت قرمز در آمل

این مسئول با اعلام توزیع گوشت سفید مرغ و گوشت قرمز در این شهرستان عنوان کرد: برای کاهش فشار مالی به مردم در ایام عید و قبل آن از سوی این اداره 70 تن گوشت مرغ منجمد و 13 تن گوشت قرمز داخلی در محل نمایشگاه بزرگ بهاره و اماکن توزیع محصولات نوروزی در این شهرستان توزیع می‌شود.

زمانی با اعلام اینکه کار توزیع 83 تن گوشت قرمز و سفید مرغ در این شهرستان آغاز شده، اذعان داشت: این اقلام حمایتی با قیمت مصوب تنظیم بازار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول