اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بهاره تا فردا تمدید شد

مرحمتی: 660 تن مرغ و گوشت در استان بوشهر توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تاکنون 600 تن مرغ منجمد و 60 تن گوشت قرمز در راستای تامین مایحتاج مردم در نوروز توزیع شده است.

مرحمتی: 660 تن مرغ و گوشت در استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در نشست اعضای هیئت بازرسی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر اظهار داشت: گزارش‌های روزانه از نمایشگاه بهاره نشان از استقبال مردم از این نمایشگاه است و به همین دلیل مدت برپایی نمایشگاه تا فردا تمدید شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 260 غرفه شامل 240 صنف تولیدی و 20 صنف خدماتی حضور دارند و مردم نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته‌اند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: از مجموع سهمیه 800 تنی پرتقال، تاکنون 371 تن در بوشهر توزیع شده ضمن اینکه 300 تن سهمیه سیب داشتیم که از این تعداد 127 تن آن توزیع شده است.

مرحمتی گفت: یک‌هزار تن سهمیه مرغ منجمد داشتیم که تاکنون 600 تن آن توزیع شده و از مجموع 80 تن سهمیه گوشت قرمز 60 تن آن توزیع شده است.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده در حوزه بازرسی گفت: از نیمه دوم بهمن ماه کار بازرسی از بازار آغاز شده و گشت‌های روزانه با همکاری تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به وجود 270 بازرس افتخاری در استان بوشهر گفت: تلفن 124 نیز به صورت شبانه‌روزی برای پیگیری تخلفات احتمالی در خدمت هم‌استانی‌هاست.

مرحمتی اعلام کرد: سامانه ارتباطی 124 سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و سازمان صنعت،معدن و تجارت است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای نظم‌دهی و انسجام‌بخشی بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده‌تر بر مراکز ذخیره‌سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و جایگاه‌های توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسی‌های مستمری توسط بازرسان این سازمان صورت می‌گیرد.

مرحمتی افزود: این بازرسی‌ها کامل و بدون نقص نیست و نیازمند مکمل دیگری است که آن نیز نظارت‌های مردمی و ارتباطات مستمر و حمایت‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: یکی از سریع‌ترین راه‌هایی که می‌تواند سازمان صنعت، معدن و تجارت را در تنظیم بازار و کنترل و نظارت بر قیمت‌ها یاری رساند سامانه 124 به عنوان یک پل ارتباطی است.

مرحمتی گفت: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن 124 به ستادهای خبری مستقر در ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر استان گزارش کنند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول