اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری:

به پیروزی برابر بسکتبالیست‌های تهرانی خوشبین هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: تیم بسکتبال جوانان این استان امروز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم تهران دیگر فینالیست این دوره از رقابت‌ها می‌رود.

به پیروزی برابر بسکتبالیست‌های تهرانی خوشبین هستیم

ناصر مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امروز فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در شهرکرد بین تیم‌های بسکتبال شهرکرد و تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز گذشته در شهرکرد برگزار شد، گفت: در جریان این مسابقه تیم‌های تهران و شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقات تیم بسکتبال شهرکرد با نتیجه 78 بر 65 با شکست تیم تهران به فینال مسابقات راه یافت.

مهدیان ادامه داد: همچنین در مرحله نیمه نهایی تیم اصفهان با کسب نتیجه 96 بر 82 تیم بسکتبال مازندران را شکست داد و فینالیست شد.

دبیر هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز نیز دو تیم تهران و مازندران از ساعت 12:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان نیز بازی فینال را در ساعت 14 با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهند کرد.

وی سطح آمادگی بازیکنان تیم شهرکرد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان این تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند که با توجه به این سطح از روحیه عنوان قهرمان به طور قطع از آن بازیکنان شهرکرد خواهد شد.

مهدیان در ادامه از برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: امروز مجمع انتخابات رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون و منصور انبه مسئول امور شهرستانی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

وی از ثبت‌نام دو نامزد انتخابات در این مجمع خبر داد و گفت: در حال حاضر دو نفر نامزد برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

مهدیان گفت: آقایان غلامحسین سقایی رئیس سابق هیئت بسکتبال استان و عبدالرضا فتاحی برای حضور در انتخابات مجمع اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول