اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قولی که مدیر ارشد ورزش این استان داد

بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد را تنها نمی‌گذاریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد قول داد که از این پس بسکتبال این استان را بیش از گذشته یاری کند.

بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد را تنها نمی‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد شفیعی امروز در نشست مجمع بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بسکتبال یکی از رشته‌های ورزشی پیشرو در کشور است که هر چه برای آن هزینه کنیم سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد نیز استعدادهای فراوانی برای پرداختن به این رشته ورزشی وجود دارد که هیئت جدید این استان نباید از آن‌ها غافل شود.

این مسئول ارشد امور ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که با همه توان از این رشته و ورزشکاران آن در استان حمایت خواهیم کرد، افزود: رئیس جدید این هیئت می‌تواند در ایام نوروز مسابقات محلات را برگزار کند و ما نیز هزینه‌های آن را در اداره‌کل ورزش و جوانان این استان تقبل خواهیم کرد.

شفیعی بیان داشت: هیئت کنونی باید در دو بعد همگانی و قهرمانی این رشته را در سطح استان معرفی کند چرا که وقتی مسئولیت بر دوش کسی گذاشته می‌شود به معنای کار و تلاش بوده و مردم از ما توقع موفقیت را دارند.

وی تاکید کرد: برای راحتی کار بانوان بسکتبالیست این استان سالنی را به طور اختصاصی به این هیئت و هیئت والیبال در مرکز شهر یاسوج تخصیص داده‌ایم تا این‌که بتوانند در راه رسیدن به موفقیت بدون دغدغه کار خود را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سعی خواهد شد که هیئت‌های هفت‌گانه ما در هفت شهرستان این استان فعال شده و به همین منظور همه امکانات را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

وی به جذب مربیان طراز اول نیز اشاره کرد و گفت: سعی خواهیم کرد یک مربی طراز اول کشور را به مرکز استان و شهر یاسوج بیاوریم و مربیان درجه یک ما نیز در مرکز استان به مراکز شهرستان‌ها اعزام شوند.

شفیعی لزوم توجه به رشته بسکتبال در روستاهای این استان را نیز یادآور شد و گفت: تا پایان فروردین در هفت روستای کهگیلویه و بویراحمد رشته ورزشی بسکتبال راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول