اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

با عملی کردن شعار رهبری نقشه دشمنان را خنثی کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: با عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

با عملی کردن شعار رهبری نقشه دشمنان را خنثی کنیم

مصطفی عظیمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر ساله با نام‌گذاری هوشمندانه خود نقشه راه را به همه مسئولان و ملت ایران نشان می‌دهند.

عظیمی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری فقط شعار نیست بلکه یک واقعیت است، تصریح کرد: باید همه ملت ایران در این سمت و سو حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کامل کننده سال جهاد اقتصادی است، افزود: با توجه به اینکه سمت و سوی دشمنان، اسلام و انقلاب است، لذا در  راستای پیشبرد اهداف خود اقتصاد ما را هدف شلیک قرار داده‌اند که مقام معظم رهبری هر بار با تدابیر هوشمندانه خود نگذاشتند تیر دشمنان به هدف برسد.

عظیمی افزود: رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی با پیش بینی و نام‌گذاری مناسب سال همه مسئولان و آحاد مردم و تولیدکنندگان را به این سمت و سو راهنمایی کردند و لازمه این کار، فرهنگ سازی استفاده از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

فرماندار جوانرود خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف رهبری، سمت و سوی جامعه را به استفاده از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان را به سمت تولید کالاهای با کیفیت سوق دهیم.

وی گفت: در شهرستان جوانرود نیز کمیته‌هایی در این راستا تشکیل شده است که تمام مسئولان این شهرستان تلاش خود را در اجرایی و عملیاتی کردن این شعارها خواهند کرد.

عظیمی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال گذشته و دغدغه رهبر در بحث اشتغال، تصریح کرد: تولید ملی و حرکت به سوی آن بخش زیادی از مشکل اشتغال را حل خواهد کرد.

وی با بیان این‌که وظیفه مسئولان حمایت از تولید کنندگان داخلی و فراهم کردن شرایط است، گفت: سهم مردم به عنوان مصرف کننده از همه مهم‌تر است و این مردم هستند که با حمایت از کالای ایرانی به تحقق شعار امسال کمک می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول