اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

شعار سال باید با تلاش مردم و مسئولان به شعور تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار سال باید با تلاش مردم و مسئولان به شعور تبدیل شود.

شعار سال باید با تلاش مردم و مسئولان به شعور تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قیدار، حجت‌الاسلام طهماسبی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت نامگذاری سال 1391 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعا با تلاش و اهتمام مضاعف مسئولان و کارگزاران شعار امسال به شعور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: باید محصولات کشاورزی منطقه که گل سرسبد شهرستان است، مورد حمایت مدیران و دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

امام جمعه قیدار با اشاره به وجود زیر ساخت‌های خوب در شهرستان و لزوم توجه و جدی گرفتن بحث شهرک صنعتی شهرستان ادامه داد: باید از واحدهای تولیدی استقرار یافته حمایت و مشکلات آنها رفع و موانع موجود برای فعال‌سازی شهرک و جذب سرمایه‌گذار و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در منطقه مورد تأکید مسئولان قرار گیرد.

در ادامه فرماندار شهرستان خدابنده نیز با گرامیداشت شعار سال 1391 به بیان شمه‌ای از اقدامات، اتفاقات، افتخارات و موفقیت‌های بزرگ کشورمان در سال گذشته گفت: اجرای 220 طرح و پروژه عمرانی در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف از گام‌هایی است که برای توسعه عمران و آبادی شهرستان برداشته شده است.

نورالدین رفیعی آغاز عملیات ‌طرح توسعه حرم حضرت قیدار نبی (ع)، آغاز عملیات اجرائی طرح بزرگ کمربندی شهر قیدار، ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی منطقه به 1.39 درصد، اختصاص 60 درصد اعتبارات طرح آبیاری تحت فشار استان به شهرستان خدابنده، آغاز عملیات پروژه عظیم گاز رسانی به بخش‌های بزینه رود و افشار و... را نیز از جمله مهم‌ترین اقدامات سال گذشته برشمرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: حرکت با شتاب و جدی مسئولان در عرصه‌های مختلف، تلاش بیشتر در تحقق منویات مقام معظم رهبری را می‌طلبد. همچنین در ادامه این جلسه معاون فرماندار خدابنده نیز با ارائه گزارش از اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان گفت: در ایام تعطیلات سال جدید بیش از 60 هزار نفر از جاذبه های گردشگری، تفریحی، آثار تاریخی، دیدنی و مذهبی شهرستان خدابنده اعم از غار زیبای کتله خور، بقعه حضرت قیدار نبی (ع)، مسجد جامع تاریخی سجاس، حمام تاریخی شهر زرین رود و ... بازدید کردند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول