اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز:

تولید پایدار و استمرار آن از وظایف اصلی پالایشگاه‌های کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: تولید پایدار و استمرار آن از وظایف اصلی پالایشگاه‌های کشور است.

تولید پایدار و استمرار آن از وظایف اصلی پالایشگاه‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی جمشیدی دانا یکشنبه شب در نشست با مدیران پالایشگاه فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: تولید پایدار و استمرار آن از وظایف اصلی پالایشگاه‌های کشور است و شرکت پالایش گاز فجر جم در سال گذشته در این زمینه دارای کارنامه بسیار درخشانی است.

جمشیدی‌دانا با اشاره به اینکه فعالیت پالایشگاه فجر جم برای کشور بسیار استراتژیک است تصریح کرد: خوشبختانه این پالایشگاه تاکنون توانسته است به مسئولیت اصلی خود عمل کند و از نظر ما در سال گذشته نمره عملکردی آن کامل بوده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز اضافه کرد: سال گذشته سال بی‌نظیری برای مجموعه پالایشگاه‌های شرکت ملی گاز بوده و از نظر استمرار تولید کارنامه درخشانی شاهد بوده‌ایم.

وی توجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر" حمایت از تولید ملی، نیروی کار و سرمایه ایرانی" را وظیفه همه مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های کشور دانست و خاطر نشان کرد: متولیان نفت و گاز کشور باید حداکثر تلاش خود را در راستای برنامه‌ریزی در این ارتباط داشته باشند.

جمشیدی‌دانا از منابع انسانی و نیروی کار به عنوان پایه و اساس هر سازمان یاد کرد و یاد‌آور شد: این مقوله همیشه مورد توجه بوده و همه باید در مسیر رفع نیازمندی‌های نیروهای انسانی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به نیروی انسانی تنها پرداخت بالای حقوق و مزایا نیست بیان کرد: آموزش، رضایتمندی شغلی و مواردی از این دست نیز در ارتقاء وضعیت نیروی انسانی بسیار مؤثر است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز تصریح کرد: آموزش اثربخش می‌تواند روحیه کارکنان یک سازمان را بالا برده و در نهایت به بهره‌وری بیشتر کمک کند.

وی گفت: در زمینه آموزش نیروی انسانی باید از تجربه‌های دیگر سازمان‌ها نیز کمک گرفت و انتقال آموزش را با جدیدترین روش‌های ممکن انجام داد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول