اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

اعزام 50 دانشجوی زنجانی به مناطق محروم استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: از اعزام 50 دانشجوی زنجانی به مناطق محروم استان زنجان در تعطیلات نوروزی و روزهای بعد از آن خبر داد.

اعزام 50 دانشجوی زنجانی به مناطق محروم استان زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اردوهای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از عید نوروز سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این اردوها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این برنامه از سوی این ناحیه آغاز شده و در استان اجرا می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام 50 دانشجوی زنجانی به مناطق محروم استان زنجان در نوروز سال جاری خبر داد و یادآور شد: در سال جاری در روستاهای شهرستان ماهنشان این اردوها آغاز شده است.

وی احداث خانه در مناطق محروم را از برنامه‌های بسیج  دانشجویی در این روستاها عنوان کرد و یادآور شد: مرمت و تعمیر منازل مسکونی محرومان منطقه از دیگر برنامه‌های این دانشجویان در مناطق محروم محسوب می‌شود.

بابایی از ارائه آموزش‌های لازم به مردم مناطق محروم خبر داد و گفت: ارائه فعالیت‌های فرهنگی و آموزش احکام به مردم روستاها از دیگر برنامه‌های اردوهای جهادی محسوب می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان این مناطق خبر داد و یادآور شد: در زمینه سلامت نیز برنامه‌هایی در این مناطق برگزار می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه این اردوها روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا آخر ترم با حضور دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های اردوهای جهادی انجام شده است.

وی اردوهای جهادی را در راستای تقویت روحیه جهاد دانشجویان مهم دانست و گفت: با فرهنگ‌سازی می‌توان در راستای نهادینه‌کردن روحیه جهادی اقدام کرد.

بابایی با اشاره به اینکه تجربه موفق اردوهای جهادی مورد تأیید رهبر انقلاب و مسئولان دلسوز نظام نیز هست، یادآور شد: هر ساله در اوقات تعطیلی دروس دانشگاهی و حوزوی چه در ایام تعطیلات عید نوروز و چه در ایام تعطیلات تابستان موجب حضور این افراد در مناطق محروم برای خدمت‌رسانی در قالب اقدامات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به برنامه‌های جهادی تاکید کرد و افزود: دانشجویان از این اردوها به نحو مطلوبی استقبال می‌کنند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه از توانمندی‌های دانشجویان برای کمک به مناطق محروم استفاده می‌شود، یادآور شد: اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مثمر ثمری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول