اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد

ساماندهی مناطق محروم وظیفه دولت است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد از عملکرد دولت در بحث مناطق محروم در جلسه علنی شورای شهر مشهد انتقاد کرد و گفت: ساماندهی مناطق محروم وظیفه دولت است.

ساماندهی مناطق محروم وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در یک صد و چهل و یکمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: دولت به وعده خود در ارتباط با مناطق محروم عمل نکرد و نماینده دولت اکنون به جای سخنرانی‌های تبلیغاتی بیاید و در این زمینه پاسخ بدهد چرا که اگر نماینده دولت به شعارهایش عمل نکند به نظام ضربه می‌زند.

وی تصریح کرد: چند سال پیش رئیس‌ جمهور در بازدید از یکی از مناطق محروم مشهد قول داد 50 هکتار زمین اختصاص داده شود تا بتوانیم مردم آن مناطق را سامان‌دهی کنیم و شهرداری مشهد نیز آماده این کار بود ولی دولت به وعده خود عمل نکرد.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد به وضعیت اسفناک این مناطق اشاره کرد و گفت: ساماندهی این مناطق وظیفه دولت است، در این چند سال اخیر هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و آقایان به جای سخنرانی‌های تبلیغاتی، در این زمینه گزارش ارائه کنند.

وی ضمن اشاره به بعضی صحنه‌های زننده مصرف مواد مخدر در مشهد اظهار کرد: در این مناطق دختر و پسر به طرز فجیعی مواد مخدر مصرف می‌کنند، اینها ناموس این مملکت هستند و ما باید از شعارهای تبلیغاتی دست برداریم و فکری به حال این شهر کنیم.

خواجی با اشاره به وضعیت مناسب پارک‌های شهر مشهد و گرفتن عوارض از مسافران برای ورود به پارک‌ها خاطرنشان کرد: ما باید برای مسافران در هنگام ورود به بعضی پارک‌ها عوارض تعیین کنیم، چرا باید مردم مشهد هزینه‌های ناشی از زائران را تحمل کنند و خود زوار باید در این زمینه همراهی داشته باشند.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد با بیان تبریک 20 فروردین‌ماه روز فناوری هسته‌ای تأکید کرد: مشکل غربی‌ها با ما بر سر انرژی هسته‌ای نیست، آنها نمی‌توانند مدل جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها خیلی پیچیده نیستند، یادآور شد: این تحریم‌ها یک مسابقه و امتحان بوده و می‌توان با مقاومت به پیروزی رسید و نباید از آن یک غول ساخت.

خواجی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی تبدیل به بنگاه‌های کاریابی شده است، از فعالیت ستادهای انتخاباتی انتقاد کرد و گفت: ستادهای انتخاباتی تبدیل به بنگاه‌های کاریابی شده و افراد برای دست‌یابی به مشاغل در ستادها فعالیت می‌کنند.

وی متذکر شد: این عمل واقعاً زشت بوده و در درازمدت به نظام ضربه می‌زند و تأسف می‌خورم که بعضی افراد تنها به واسطه فعالیت در این ستادها و بدون ذره‌ای تخصص، پست‌ها را گرفته‌اند و اکنون مسئولیت‌های بزرگی را برعهده دارند.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر هم‌چنین خواستار ارائه گزارشی از مسائل مالی میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی شد و عنوان کرد: متأسفانه بعضی حرف‌ها شنیده می‌شود و امیدوارم با ارائه یک گزارش مناسب به شایعات پایان داده شود.

خواجی در ارتباط با بدهی بنیاد تعاون ناجا به شهرداری گفت: در گذشته هم تأکید کرده‌ام باید هر چه زودتر تکلیف 320 میلیارد تومان طلب شهرداری مشهد از بنیاد تعاون ناجا مشخص شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول