اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان:

حمایت از تولید داخلی نیازمند توجه به بازاریابی داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان گفت: یکی از محورهایی که باید در راستای حمایت از تولید ملی به آن توجه کرد بازاریابی داخلی است که باید از طریق نظام تعرفه‏ای با زمینه‏های مربوط به قیمت‏گذاری صورت بگیرد.

حمایت از تولید داخلی نیازمند توجه به بازاریابی داخلی است

عباس خزائی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پیام تداوم جهاد اقتصادی بود که سال گذشته نیز رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشتند.

وی ادامه داد: در فرهنگ جامعه ما باید تولیدکننده را به عنوان یک پیشتاز استقلال و عزت جامعه معرفی کنیم و یکی از ارکانی که متصدی کار تلقی می‏شود، رسانه‏ها هستند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان افزود: تولیدمحوری یکی از مباحث مهمی است که باید اقداماتی در این زمینه انجام شود و سیاست‏های ارزی و پولی، تجاری، بانکی و مالی ما نیز در الویت کاری مسئولان قرار بگیرد تا اینکه بسیاری از مشکلات بخش تولید رفع شود.

وی با اشاره به پیشنهادات بخش تولید و نساجی اضافه کرد: باید در زمینه کاهش مقررات و منطقی کردن مجوزها از سرمایه‏داران بخش تولید اقداماتی انجام شود.

خزائی از حذف قوانین دست و پاگیر در زمینه بخش تولید و صنعت سخن گفت و اظهار داشت: برای کمک و حمایت از بخش تولید، بخش دولتی باید بدهی‏های خود را به تولیدکنندگان بپردازد تا اینکه توان مالی برای سرمایه‏گذاری بیشتر را به دست آورند.

وی تصریح کرد: بانک‏ها در برخوردشان با واحدهای تولیدی با عطوفت بیشتری رفتار کرده و مناسباتی که میان این دو بخش است واقع‏بینانه و هدفمند باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی استان اصفهان با اشاره به محور دیگر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: به دلیل مطابقت با تکنولوژی روز تمام صنایع نیاز به فن‏آوری و ماشین‏آلات مناسب‏تری هستند که باید اقداماتی در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: محور دیگری که باید در راستای حمایت از تولید ملی به آن توجه کرد بازاریابی داخلی است که باید از طریق نظام تعرفه‏ای با زمینه‏های مربوط به قیمت‏گذاری صورت بگیرد.

خزائی با اشاره به جلوگیری از واردات بی‏رویه برخی از کالاهای خارجی تصریح کرد: اگر قیمت‏گذاری اقلامی که در بازار است به صورت صحیح و مناسب انجام شود، تولیدکننده داخلی می‏تواند عرضه بهتری را در بازار فروش خود داشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول