اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کاهش سرقت در نوروز امسال در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کاهش سرقت در نوروز امسال در ملایر خبر داد.

کاهش سرقت در نوروز امسال در ملایر

ابراهیم سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در طرح نوروزی پلیس از 26 اسفندماه آغاز و تا 14 فروردین‌ماه ادامه داشت که شش ایستگاه پلیس فعال بود که شامل سه ایستگاه در ورودی‌های شهر ملایر و سه ایستگاه نیز در شهرهای جوکار، سامن و زنگنه فعال بودند و خدماتی شامل راهنمایی مسافران، ارائه بروشورهای آموزشی و فرهنگی، نقشه‌های شهری، بسته‌های پذیرایی را به مسافران ارائه کردند.

وی از فعالیت 800 نفر نیروی پلیس در پست‌های مختلف در ایام نوروز در ملایر خبر داد و گفت: 28 گشت شبانه‌روزی و 14 واحد موتورسیکلت نیز به صورت 24 ساعته در نقاط حساس شهر فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از فعالیت 11 تیم پلیس در محورهای ورودی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در نوروز امسال خبر داد و افزود: 792 مورد بازدید از اماکن، مراکز صنفی، حمل و نقل، هتل‌ها و مغازه‌ها توسط پلیس ملایر در نوروز انجام شد.

وی از کاهش تصادفات خسارتی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در تصادفات جرحی و درون‌شهری نیز شاهد رشد منفی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

سعیدی با اشاره به کاهش 22 درصدی جرائم و سرقت‌ها در نوروز امسال در ملایر، عنوان کرد: در کشف انواع مواد مخدر پنج درصد افزایش و در دستگیری افراد مزاحم و معتاد نیز شش درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی ملایر در پایان سخنان خود از برقراری یک هزار و 100 تماس تلفنی با 110 در ملایر در این ایام خبر داد و افزود: 137 مورد از این تماس‌ها اقدام عملیاتی شده است و نسبت به مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول