اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند:

تمام سرقت‏های نوروز امسال در دماوند کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف تمام سرقت‏های این شهرستان در ایام نوروز تا امروز خبر داد.

تمام سرقت‏های نوروز امسال در دماوند کشف شد

فرهاد قدسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نوروز امسال با عزم راسخ ماموران انتظامی شهرستان دماوند، ایجاد بستری مناسب برای گذراندن لحظاتی خوش و ایمن برای مسافران نوروزی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: از این‌رو تلاشی شبانه‏روزی از روزهای پایانی سال 90 تا امروز که روزهای پایانی نوروز سال 91 را می‏گذرانیم، از سوی مجموعه خدوم و زحمت‏کش انتظامی شهرستان دماوند آغاز شد.

قدسی اضافه کرد: در حال حاضر و تا امروز کشف سرقت‏های به وقوع پیوسته در ایام نوروزی در شهرستان دماوند آمار 100 درصدی را نشان می‏دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: حتی بسیاری از سرقت‏های خارج از حوزه انتظامی این فرماندهی در شهرهایی همچون بومهن و آمل نیز با کسب اطلاعات دقیق به دست ماموران انتظامی شهرستان دماوند کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در بیانی ساده می‏توان گفت که هیچ سارقی در دماوند پس از ارتکاب به جرم موفق به فرار از چنگال مجری قانون و نیروی انتظامی این شهرستان نشده است.

قدسی از استقرار هشت پایگاه انتظامی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال با استقرار هشت پایگاه انتظامی در نقاط پیک جرایم‏ در شهرستان دماوند، کنترل مناسبی بر اوضاع انتظامی این خطه وجود دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول