اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

بوشهر رتبه نخست کشف سرقت در کشور را داراست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 11 ماهه گذشته استان بوشهر رتبه نخست کشف سرقت در کشور را دارا بوده است.

بوشهر رتبه نخست کشف سرقت در کشور را داراست

رضا محمدی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش چشمگیر جرائم از جمله سرقت‌ها خواهیم بود. در 11 ماهه گذشته سرقت‌ها در استان دو درصد و وقوع قتل نیز 50 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته تا قبل از پایان سال 46 قتل در استان صورت گرفته بود اما در سال 90 ، 22 قتل به وقوع پیوست.

محمدی‌یگانه بیان داشت: در این مدت سرقت به عنف شش درصد، شرارت 77 درصد، نزاع دسته جمعی 26 درصد کاهش داشته است. در همین مدت کشف مواد مخدر پنج درصد، کشف اقلام ضد فرهنگی 63 درصد، ماهواره 178 درصد و کشف سوخت قاچاق نیز 24 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کاهش تصادفات برون و درون شهری در استان بوشهر بیان کرد: با وجود قوانین جدید رانندگی اما اعمال قانون در بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها کمتر تاثیر داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: شرایط امنیتی و آرامش خوبی در استان با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی شاهد هستیم و تلاش می‌شود تا پایان تعطیلات محیط آرامی را برای مسافران نوروزی فراهم کنیم. تاکنون مشکل نگران کننده‌ای در استان نداشتیم و جرائم نیز نسبت به دیگر ایام سال کاهش داشته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول