اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی سمنان خبر داد

کشف 33 فقره سرقت در سمنان / سارق به خانه شهید اخلاقی هم رحم نکرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف 33 فقره سرقت منزل در سمنان خبر داد و گفت: این سارق به خانه سردار شهید اخلاقی هم رحم نکرده بود.

کشف 33 فقره سرقت در سمنان / سارق به خانه شهید اخلاقی هم رحم نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سمنان، داود رسولی‏فر در این زمینه اظهار کرد: مأموران انتظامی استان سمنان با شناسایی و دستگیری سارقی 39 ساله و غیربومی در سمنان، 33 فقره سرقت منزل را کشف کردند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سمنان قرار گرفت.

رسولی‏فر ادامه داد: با تلاش شبانه‏روزی مأموران انتظامی، سرانجام عوامل گشت کلانتری 13 گلستان سمنان موفق شدند تا سارق مورد نظر را حین سرقت دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: با دستگیری متهم، وی برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی استان انتقال یافت و هماهنگی‏های لازم با مقام قضایی نیز برای بازجویی‏های فنی و بیشتر صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در مراحل ابتدایی بازجویی، متهم منکر هرگونه سرقتی بود، اما در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس، لب به اعتراف گشود.

رسولی‏فر با اشاره به اینکه سارق مردی 39 ساله و غیربومی است، اظهار داشت: وی که به تنهایی دست به سرقت می‏زده، در مجموع به انجام 33 فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان اعتراف کرد.

رسولی‏فر گفت: یکی از سرقت‏هایی که توسط متهم مورد نظر انجام شد، دستبرد به منزل سردار شهید اخلاقی بود که با دستگیری سارق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه سرقت از جمله جرایمی است که علاوه بر افزایش احساس ناامنی، جو روانی منفی در جامعه ایجاد کرده و نگرانی مردم را به همراه دارد، از عموم شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، ضریب وقوع سرقت را به پایین‌ترین حد ممکن رسانده و هرگونه مورد و حرکت مشکوک در محله خود را به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 اعلام کنند.

وی یادآور شد: تحقیقات پلیس در این خصوص هم‌چنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول