اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره حمل و نقل غرب گیلان خبر داد

افزایش 20 درصدی مسافرت با ناوگان عمومی غرب گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های غرب گیلان از افزایش 20 درصدی مسافرت‌های نوروزی با ناوگان عمومی خبر داد.

افزایش 20 درصدی مسافرت با ناوگان عمومی غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید مرتضی عظیمی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به وضعیت حمل و نقل و استفاده مسافران از وسایل حمل و نقل عمومی در ایام نوروز، اظهار کرد: نوروز امسال یکی از پر رونق‌ترین سفرها همراه با استفاده بیشتر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی بود.

وی اجرای طرح نوروزی برای پایانه حمل و نقل غرب گیلان را از تاریخ 25 اسفند 90 تا 15 فروردین جاری دانست و افزود: در این مدت بالغ بر 20 درصد افزایش مسافرت‌های برون شهری با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را شاهد بودیم.

مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های غرب گیلان با اشاره به تعداد نفرات استفاده کننده از اتوبوس‌های این پایانه تصریح کرد: در مدت مذکور بالغ بر شش هزار و 821 نفر مسافر نوروزی منطقه غرب گیلان از اتوبوس‌های پایانه برای مسافرت استفاده کردند.

به گفته وی، در نوروز امسال بالغ بر 242 دستگاه اتوبوس مناسب برای جابه‌جایی مسافران نوروزی فعال بود که این تعداد رضایت مسافران را به همراه داشته است.

عظیمی با اشاره به ترافیک مسافران نوروزی، اذعان کرد: میزان ترافیک مسافرت در نیمه دوم از تاریخ سفرهای نوروزی بیشتر بود.

وی درباره پیش فروش بلیت‌های مسافران نوروزی برای جابه‌جایی با استفاده از اتوبوس‌های پایانه منطقه غرب گیلان، خاطرنشان کرد: بالغ بر 12 تا 13 درصد از کل بلیت‌های سفر در حین سفرها فروخته شده و بقیه بلیت‌ها طبق درخواست مسافران پیش فروش شده بود.

مدیر اداره حمل و نقل و پایانه‌های غرب گیلان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز هیچ‌گونه تصادف یا خسارتی در هنگام سفر برای اتوبوس‌ها و مسافران آن رخ نداده است، یادآور شد: این مهم به دلیل میزان آمادگی و سلامت رانندگان و اتوبوس‌های آنها بوده است.

وی، درصد رضایت‌مندی مسافران استفاده کننده از وسایل حمل و نقل عمومی پایانه غرب گیلان را خوب توصیف کرد و بیان داشت: ایجاد سفری خوش و ماندگار با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از اهداف و آرزوهای اداره حمل و نقل و پایانه‌های غرب گیلان است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول