اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز امسال صورت گرفت

رشد 4 درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی از ساماندهی و افزایش استفاده چهار درصدی مسافرین نوروزی در استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ایام نوروز امسال خبر داد.

رشد 4 درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حمیدرضا شهرکی‌ثانوی در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین 750 هزار و 856 مسافر و زائر با بیش از 29 هزار و 845 سفر با ناوگان عمومی جاده‌ها وارد استان شدند که این میزان ورود دارای رشد چهار درصدی بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی با توجه به اینکه سیستم پیش‌فروش آن‌لاین برای جلوگیری از ایجاد بازارهای کاذب و سیاه به ارائه خدمات می‌پردازد، ادامه داد: تاکنون خرید و پیش‌فروش بیش از 15 هزار قطعه بلیت به تمام نقاط کشور از مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسافرین و زائرین جهت تهیه بلیت می‌توانند به بیش از 50 دفتر در سطح شهر مشهد و یا وب‌سایت رزرواسیون مراجعه کنند.

شهرکی‌ثانوی با اشاره به اینکه در مدت اجرای طرح 300 ناوگان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق جنوب کشور اعزام شدند، ادامه داد: تردد مسافران و زائران نوروزی از چهار پایانه مرزی، دوغارون، سرخس، لطف‌آباد و باجگیران 18 هزار و 621 مسافر ثبت شده است.

وی یکی از ارگان حمل و نقل عمومی را راه‌آهن دانست و تصریح کرد: شرکت مسافربری رجا روزانه به طور متوسط 47 هزار نفر را جابه‌جا می‌کند که عمدتاً هم این جابه‌جایی‌ها در ایستگاه مشهد صورت می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی هم‌چنین در ارتباط اقدامات اداره راه‌داری برای تأمین ایمنی زائران، اظهار داشت: در حال حاضر این اداره بیش از 30 اکیپ ستادی، 36 اکیپ گشت روزانه و 80 مأموریت در سطح راه‌های استان را برای زائران در نظر گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول