اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرج و حومه:

عمر مفید اتوبوس‌ها با زیرساخت‌های حمل و نقل رابطه مستقیم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرج و حومه گفت: عمر مفید اتوبوس‌ها و میانگین کارایی مفید این ناوگان با چگونگی زیرساخت‌های شهری ارتباط مستقیم دارد.

عمر مفید اتوبوس‌ها با زیرساخت‌های حمل و نقل رابطه مستقیم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی کرج و حومه،‌ مهرداد کیانی عمر مفید اتوبوس‌ها در گذشته را هفت سال ذکر کرد و افزود: در حال حاضر عمر مفید اتوبوس‌ها 10 سال است.

وی با تأکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل سطح شهر بیان کرد: در صورتی که عمر مفید اتوبوس‌ها 10 سال محاسبه شود نیاز است، زیرساخت‌ها نیز بر این اساس مطلوب باشد.

این مسئول تأکید کرد: در صورتی که زیرساخت‌های شهری معیوب باشد نمی‌توان عمر مفید اتوبوس‌ها را 10 سال دانست.

کیانی به تقاضای سفرهای درون شهری انجام شده از طریق اتوبوس اشاره کرد و افزود: با توجه به بالا بودن تقاضای سفر، آماده کردن زمینه‌های مساعد به منظور افزایش راندمان کاری سازمان اتوبوس‌رانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

* ناوگان اتوبوس‌رانی کرج مشکل ندارد

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی کرج و حومه گفت: برای داشتن ناوگان قوی اتوبوس‌رانی علاوه بر داشتن ناوگان و تجهیزات استاندارد و مطابق با استانداردهای روز دنیا نیاز به زیرساخت‌های مناسب ضروری است.

کیانی با اذعان بر وجود برخی مشکلات در خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در کرج، اظهار داشت: از عمده دلایلی که سازمان را در ارائه خدمات دچار ضعف کرده است نبود زیرساخت‌های لازم برای حمل و نقل عمومی است.

وی با اشاره به وجود ترافیک شهری عنوان کرد: از دیگر مسائلی که ناوگان اتوبوس‌رانی را با مشکل مواجه کرده است وجود گره‌های ترافیکی به ویژه در ساعات پیک ترافیک است که این موضوع نیز از آماده نبودن زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل عمومی نشأت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: مشکل ما در کرج و در خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی نیست بلکه چگونگی زیرساخت‌ها و عدم انطباق توسعه شهری با زیرساخت‌های شهری است.

کیانی در ادامه با اشاره به وضعیت موجود در خیابان شهید بهشتی گفت: با توجه به ساختار فیزیکی این خیابان برای توسعه با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای حل معضلات حمل و نقل عمومی لازم است متروی کرج هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول