اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حمل و نقل ابزار اساسی توسعه پایدار و متوازن است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با بیان اینکه بخش حمل و نقل و انرژی، زیرساخت‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن هستند، گفت: توسعه همه‌جانبه بدون توجه به حمل و نقل و انرژی امکانپذیر نیست.

حمل و نقل ابزار اساسی توسعه پایدار و متوازن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده امروز در بازدید سرزده از اداره‌کل راه و ترابری استان اظهار کرد: راه‌ها و به طور کلی حمل و نقل، مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: چنانچه زیرساخت‌های لازم بخش حمل و نقل و انرژی فراهم نشود، ‌توسعه و پیشرفت تحقق نمی‌یابد.

استاندار در ادامه عنوان کرد: خدمت بی‌منت به مردم توفیق الهی است و باید قدر آن دانسته شود.

دهمرده با تأکید بر اینکه کار در بخش حمل و نقل سنگین و خطیر است، یادآور شد: کارکرد و نتیجه فعالیت‌های این بخش به طور مستقیم با امنیت و سلامت مردم ارتباط دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: اقدامات خوبی طی سال گذشته در زمینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان انجام شد، هم‌چنین پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه توسعه راه‌های لرستان حاصل شده که نتیجه آنها کاهش حوادث، تلفات و توسعه پایدار استان است.

دهمرده با اشاره به اینکه نخستین بازدید سالانه خود را از حوزه حمل و نقل آغاز کردیم، گفت: با توجه به نقش محوری اداره‌کل راه و ترابری در تعطیلات نوروزی،‌ نخستین بازدید خود را از اداره‌کل راه و ترابری به عمل آوردیم تا بدین شکل از تلاش‌های مجموعه کارکنان این بخش تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول