اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تاکید کرد

لزوم استفاده از فناوری جدید در سیستم حمل و نقل جاده‌ای

خبرگزاری فارس: معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: باید از فناوری‌های جدید اعم از سیستم‌های هوشمند، مرکز مدیریت راه‌ها و تابلوهای VMS در سیستم حمل و نقل جاده‌ای کشور استفاده شود.

لزوم استفاده از فناوری جدید در سیستم حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، شهریار افندی‌زاده در جمع پرسنل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان اظهار داشت: در سال جدید شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای باید برای اجرای فاز دوم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها آماده باشند.

وی افزود: همچنین رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل، استفاده از فناوری‌های جدید در سیستم حمل و نقل جاده‌ای کشور، استفاده از تابلوهای VMS، ارتقای سطح ایمنی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، جمع‌آوری تابلوهای غیر قانونی در سطح محورها، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، توجه به بخش حمل و نقل کالا و مسافر، حمل و نقل روستایی از اهداف مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال جاری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در هیچ مقطع زمانی به اندازه سال‌های اخیر کارها به بخش خصوصی واگذار نشده است افزود: هم‌اکنون در بخش مسافر، هدفمند‌سازی یارانه‌ها، آموزش ITS به بخش خصوصی واگذار شده که این امر نظارت بیشتری را از سوی سازمان می‌طلبد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوئیم متولی حمل و نقل برون شهری هستیم، باید نشان دهیم این ظرفیت وجود دارد و باید در این زمینه به مرحله خودباوری برسیم.

افندی‌زاده گفت: تشکیلات سازمان در حال تغییر است و باید با اخذ مصوبه‌های قانونی پرسنل متناسب با آن نیز در نظر گرفته شده و از نیروهای موجود به صورت کامل استفاده شود.

وی ادامه داد: همه نیروهای شرکتی به استخدام سازمان درآمدند و از این به بعد با هیچ شرکتی، به صورت نیروی شرکتی کار نخواهیم کرد و باید همه نیروها با شور و علاقه کار کرده و در این صورت است که کارش تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: استان زنجان جزو استان‌های مهم در حمل و نقل جاده‌ای است که بدون هیچ مشکل و مسئله‌ای به فعالیت مشغول است.

وی در پایان تاکید کرد: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از مدیران موفق و پر تلاش بوده و دارای تجارب ارزشمندی در استقرار مرکز مدیریت راه‌ها است، که در صورت آماده شدن مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ابتدای این جلسه مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بیش از 135 هزار مسافر در ایام نوروز در استان زنجان جابه‌جا شده است.

رحمتی افزود: در طول این ایام بیش از یک میلیون و 320 تردد در طول محورها انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد سه درصدی برخوردار است.

وی در پایان از افندی‌زاده در زمینه دستور مساعدی برای توسعه ساختمان و راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه پرسنل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول