اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس نهم:

جای کمیسیون حمل و نقل در مجلس خالی است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وارد فراکسیون‌های سیاسی نخواهم شد، گفت: جای کمیسیون حمل و نقل در مجلس خالی است.

جای کمیسیون حمل و نقل در مجلس خالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید هادی حسینی صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران به استفاده از نظرات نخبگان و مردم برای حضور در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: صفحه برجسته فعالیتم در مجلس شورای اسلامی حوزه اقتصادی خواهد بود تا در حل مشکلات حوزه انتخابیه فعالانه تلاش کنم.

مدیرکل سابق تربیت بدنی مازندران که سابقه مدیریت برگزاری جام جهانی کشتی را نیز در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: در فراکسیون ورزش حضور فعالی خواهم داشت و هیچگاه توجه به استعدادها و مشکلات ورزشی را فراموش نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه وارد فراکسیون‌های سیاسی نخواهم شد، افزود: جای کمیسیون حمل و نقل در مجلس خالی است و وجود آن احساس می‌شود.

حسینی به تشکیل کارگروه‌هایی با هدف بررسی استعدادها و مشکلات حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: از کارشناسان مختلف که در حوزه‌های گوناگون دارای تخصص هستند برای تشکیل کارگروه‌های تخصصی استفاده خواهم کرد.

حسینی به ارتباط دو نماینده حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: من به همراه علیپور در قبل و بعد از انتخابات هیچ مشکلی با هم نداشته‌ایم.

وی افزود: ما دو نماینده سعی می‌کنیم با توافق کامل یکدیگر در مسیر حل مشکلات منطقه از طریق مسئولان کشوری و استانی همگام باشیم.

عضو مجلس نهم شورای اسلامی از رایزنی ابتدایی دو نماینده حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار با مسئولان کشوری خبر داد و گفت: ائتلاف در خدمت‌رسانی به مردم توسط دو نماینده را موجب هم‌افزایی می‌دانم و ما با هم سرباز ولایت خواهیم بود.

حسینی با تاکید بر اینکه توسعه تنها در بخش اقتصادی و عمرانی تعریف نمی‌شود، گفت: ستون اصلی توسعه در فرهنگ است.

منتخب مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی شاداب‌تر و پویاتر از جوامع دیگر است، افزود: ما هر چه داریم از دولت قرآن است.

وی با بیان اینکه هر چه جامعه، مردم و دولت قرآنی‌تر باشند، معضلات فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی کمتری خواهیم داشت، افزود: فراگیری فرهنگ قرآن موجب ارتقای فرهنگ خدمت و کار و ادب خواهد بود.

حسینی به اخلاق قرآنی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: شایعات و تخریب و به چالش کشیدن افراد در این انتخابات زیاد به چشم خورد که بیانگر دور بودن برخی‌ها از اخلاق و تربیت قرآنی بود.

وی با تاکید بر اینکه غالب مردم قرآنی و عاشق قرآنند، خاطرنشان کرد: توجه به دستورالعمل‌های قرآنی موجب پالایش جامعه از نابسامانی‌ها است.

منتخب مجلس نهم از حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر و جویبار با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در توسعه دارند، گفت: رابطه‌ام با رسانه همانند گذشته قوی و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول