اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

آمادگی بخش حمل و نقل برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور آمادگی لازم را برای اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها دارد.

آمادگی بخش حمل و نقل برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، شهریار افندی‌زاده در جمع فعالان و دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: در فاز دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها درصدی نیز برای تورم در نظر گرفته شده است، که جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی در مورد رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل افزود: خدمات بایستی متناسب با هزینه‌ای که مسافر پرداخت می‌کند باشد و ما نیز شرکت‌ها را بر اساس ارائه خدمات و امکانات موجود رتبه‌بندی خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استان زنجان دارای حمل و نقل بسیار خوبی است که همواره بدون کمترین مشکل و مسئله‌ای فعالیت داشته است.

در ابتدای این جلسه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گزارشی از وضعیت حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ارائه کرد و افزود: در استان زنجان 68 شرکت حمل و نقل کالا فعالیت دارند که در سال گذشته 5 میلیون تن کالا از استان زنجان جابه‌جا شده است.

در ابتدای این جلسه رؤسای انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان زنجان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه وضعیت حمل و نقل استان بیان کردند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول