اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد

کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران کویتی به ایتام خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در سال گذشته حامیان نیکوکار کشور کویت، 119 میلیون و 720 هزار ریال به صورت نقدی به ایتام زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

کمک 120 میلیون ریالی نیکوکاران کویتی به ایتام خراسان شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمد بلوچی با بیان اینکه 42 خیر نیکوکار از کشور کویت برای حمایت مالی و معنوی از ایتام این نهاد، مبلغ 119 میلیون و 720 هزار ریال را در طول سال گذشته به حساب این ایتام واریز کردند، اظهار داشت:‌ این حامیان در حال حاضر 138 یتیم این نهاد را مورد حمایت خود قرار داده‌اند.

وی تعداد حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور را به جزء حامیان کویتی چهار نفر اعلام کرد و افزود: این نیکوکاران از کشورهای آمریکا و آلمان هستند که در طول سال به صورت مقطعی به ایتام زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی کمک می‌کنند.

بلوچی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 17 هزار نیکوکار از ایتام این نهاد حمایت کردند، گفت:‌ این حامیان نیز در طول سال کمک‌های نقدی و کمک‌های غیر نقدی خود از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، جهیزیه و کمک هزینه تحصیلی را به ایتام پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر حامیان مذکور بیش از یک یتیم را مورد حمایت خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: در واقع طی سال گذشته 15 حامی نیکوکار هر کدام جداگانه از 20 یتیم استان حمایت کردند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به ایتام کمیته امداد طی سال گذشته 11 خیر نیز از 20 تا 40 یتیم و چهار نفر از حامیان نیز از بیش از 40 یتیم کمیته امداد حمایت کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ امید است کمیته امداد با حمایت‌های هر چه بیشتر از حامیان به ایتام بتواند بسیاری از مشکلات روحی و روانی این افراد را حل و فصل کند.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول