اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران:

پروژه فاضلاب شهری ساری آماده افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: پروژه بزرگ فاضلاب ساری که از محل اعتبارات بانک جهانی در حال تکمیل است تا پایان همین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه فاضلاب شهری ساری آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدتقی حسین‌زاده دوشنبه شب در نخستین گزارش عملکردی شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در شورای اداری استان اعلام کرد: آبفای شهری مازندران با 700 پرسنل به 2.5 میلیون نفر از جمعیت شهری و تعدادی از روستاهای استان خدمات آبرسانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در بخش آب در سال 90 این شرکت با افزایش دبی در سطح استان مواجه بوده است، درباره پروژه‌های مصوب سفر رهبری خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با وجود تصویب ناتمام مانده است که نیاز داریم استانداری مازندران بیش از گذشته در اجرایی شدن این طرح‌ها کمک کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اعلام اینکه 12 حلقه چاه در استان از مدار خارج شده است، درباره تعدادی از پروژه‌های آبرسانی سوادکوه افزود: با تجهیز و بهینه کردن طرح‌های آبرسانی سوادکوه، 655 لیتر در ثانیه به ظرفیت آب مازندران اضافه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان هفت پروژه فاضلاب را در دست اجرا داشتیم، اضافه کرد: پنج پروژه فاضلاب در مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران از اجرای موفقیت‌آمیز تست طرح فاضلاب شهری ساری خبر داد و افزود: پروژه بزرگ فاضلاب ساری که از محل اعتبارات بانک جهانی در حال تکمیل است تا پایان همین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای تکمیل و توسعه طرح‌های آبرسانی و فاضلاب به طور متوسط به 240 میلیارد ریال پول نیاز داریم.

حسین‌زاده با اعلام اینکه از محل اعتبارات ملی 20 میلیارد تومان به پروژه‌های آبرسانی مازندران اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: اگر این مبلغ در مدت زمان تعیین شده اختصاص یابد، تا تیر سال جاری 100 کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی خواهیم داشت که این مسئله پرت آب را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران درباره پروژه فاضلاب شهری ساری گفت: تاکنون برای حدود 3 هزار مشترک واگذاری انشعاب صورت گرفت و آمادگی داریم تعداد انشعاب‌های فاضلاب را تا 25 هزار مشترک افزایش دهیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول