اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 32 کیلومتر شبکه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری از اجرای 32 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای این استان خبر داد.

اجرای 32 کیلومتر شبکه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته 32 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای شهرکرد، فارسان، فرخشهر، هفشجان، بن، فرادنبه و بلداجی اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته 5 هزار و 740 فقره انشعاب فاضلاب در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان، فرخشهر، سامان، جونقان و کیان به متقاضیان واگذار شده که نسبت به مشابه سال گذشته 119 درصد پیشرفت داشته است.

یزدانی افزود: در حال حاضر 61 درصد از جمعیت شهری استان زیرپوشش خدمات فاضلاب قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به بروز خشکسالی در سال‌های اخیر و کاهش سطح نزولات جوی، گفت: وضعیت فعلی آب چاه‌های تأمین‌کننده آب شرب مورد نیاز ساکنین شهرهای این استان مناسب نیست، به‌طوری که در حال حاضر این چاه‌ها بین 10 تا 40 درصد با کاهش سطح آب‌دهی مواجه هستند.

یزدانی بر ضرورت صرفه‌جویی مصرف آب شرب در این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ضرورت تأمین و جایگزینی منابع آب شرب، در حال حاضر 13 حلقه چاه آب در این استان شناسایی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری در ادامه همچنین با اشاره به نقش حیاتی آب در مسیر توسعه این استان، خاطرنشان کرد: نقش و اهمیت آب به‌عنوان حیاتی‌ترین عنصر در تداوم حیات جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست یا به عبارت دیگر هیچ یک از فعالیت‌های انسانی بدون در نظر گرفتن این مایه کمیاب و ارزشمند امکان‌پذیر نخواهد بود به گونه‌ای که ادامه زندگی متضمن وجود آب است.

وی تأکید کرد: با صرفه‌جویی در مصرف آب می‌توان علاوه بر این که همیشه آب در دسترس داشته باشیم، دیگران را نیز از این مایه حیات بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول