اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

جانمایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری آبادان در سال 91

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از جانمایی و احداث تصفیه‌خانه جامع فاضلاب شهری شهرستان در سال 91 خبر داد.

جانمایی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهری آبادان در سال 91

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تصفیه‌خانه جامع آب آبادان یکی از بزرگترین طرح‌های حوزه وزارت نیرو در این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: این تصفیه‌خانه بزرگ که در سال 84 عملیات ساخت آن در آبادان آغاز شده یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا در این شهرستان است.

فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح جامع تصفیه‌خانه شهری این شهرستان و پایان عملیات اجرای طرح بزرگ غدیر مشکلات تأمین آب شرب مورد نیاز مردم به طور کامل رفع خواهد شد.

وی در ادامه  از احداث تصفیه‌خانه جامع فاضلاب شهری در آبادان در سال 91 خبر داد و گفت: این تصفیه‌خانه جانمایی و عملیات احداث آن از طریق فاینانس سال آینده عملیاتی خواهد شد.

ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کارهای بزرگی در رابطه تا تأمین آب با کیفیت مطلوب در شهرستان آبادان انجام شده است.

وی ادامه داد: این کارها در دو بخش ساخت تصفیه‌خانه جامع آبادان و تأمین آب خام مورد نیاز تصفیه‌خانه از طریق طرح آبرسانی غدیر انجام شده است.

فرماندار ویژه آبادان همچنین عنوان کرد: امیدواریم با بهره برداری از تصفیه‌خانه مذکور هر چه سریع‌تر شاهد مشکل فاضلاب نقاط مختلف این شهرستان باشیم.

به گفته وی همه تلاش مسئولان اجرایی این شهرستان در راستای ایجاد محیطی در خور شأن شهروندان است.

ایلخاص‌زاده گفت: از همه شهروندان در خصوص تعامل و همکاری آنها با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف اجرایی و خدماتی آبادان کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول