اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور خبر داد

کاهش هزینه‌های آب و فاضلاب با پرداخت‌های الکترونیکی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور گفت: در دو ماه گذشته به دلیل پرداخت‌های الکترونیکی مشترکان، حدود 30 میلیون تومان از هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی شد.

کاهش هزینه‌های آب و فاضلاب با پرداخت‌های الکترونیکی

محمدمهدی حسنی در حاشیه مراسم اهدای جوایز نخستین دوره پرداخت‌های الکترونیکی قبوض آب‌بها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: دولت در نظر دارد که دفاتر پیشخوان را به مرحله‌ای از توانمندی برساند تا اکثر خدمات اداری شرکت‌های خدماتی دولتی نظیر آبفا، برق، گاز، مخابرات، پست و پست‌بانک به آنها واگذار شود و هر خواسته‌ای که مشترکان دارند به آنها پاسخ داده شود.

وی افزود: تعداد 10 واحد دفتر پیشخوان دولت الکترونیک در سطح این شهر به شهروندان خدمات این شرکت را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دفاتر که آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند، قادرند 30 مورد خدمت از خدمات شرکت آبفا را در نزدیک‌ترین محل دسترسی به شهروندان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه 96 درصد مشترکان شرکت آبفای نیشابور پرداخت‌های خود را به‌ صورت الکترونیک انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: این اقدام مشترکان علاوه بر اطمینان‌ خاطر از نظر ثبت به‌ موقع در صورت‌حساب مشترک، صرفه‌جویی عالی از بابت هزینه حمل و نقل و هزینه‌های مربوط به پرداخت‌ها دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور ادامه داد: کاهش بار ترافیکی، پایین‌ آمدن کارمزد و نتیجه قیمت تمام شده آب برحسب مترمکعب از دیگر مزایای این طرح است.

در این مراسم از سوی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌رضوی به 14 نفر از کسانی که قبوض آبفای خود را به ‌صورت الکترونیکی پرداخت کرده بودند به قید قرعه جایزه 350 هزار ریالی اعطاء شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول