اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

حیات زاینده‌رود مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حیات زاینده‌رود مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان است و با مطالعه تاریخ متوجه می‌شویم در ادوار گذشته حیات این شهر به زاینده‌رود بسته بوده است.

حیات زاینده‌رود مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از تهدیدهای جدی شهر اصفهان آلودگی مفرط و روز‌افزون شهر اصفهان است، اظهار داشت: با توجه به خشکی زاینده‌رود حفظ فضای سبز شهر اصفهان از مهم‌ترین دغدغه شهرداری در سال گذشته بود، بنابراین باید به طور اساسی به این موضوع پرداخت.

وی تصریح کرد: حیات زاینده‌رود مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان است و با مطالعه تاریخ متوجه می‌شویم در ادوار گذشته حیات این شهر به زاینده‌رود بسته بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروزه تمامی شهرهای دنیا به دنبال توسعه پایدار هستند، تأکید کرد: اصفهان نیز مستحق این پایداری است، بنابراین باید تمامی برنامه‌ها در راستای رسیدن به شهری پایدار باشد.

*زیرساخت‌های ارتباطی شهرک‌های اقماری تا اصفهان تقویت شود

در ادامه نیز مصطفی بهبهانی رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث مسکن مهر در اطراف شهرها گفت: قرار بود احداث شهرک‌های اقماری برای سرریز شدن توسعه کلان‌شهرها باشد، اما با احداث مسکن‌های مهر اکنون روستانشین‌ها بیشتر از این طرح استقبال کرده‌اند و این در آینده آفتی برای شهر اصفهان می‌شود.

وی تأکید کرد: باید زیرساخت‌های ارتباطی شهرک‌های اقماری هم‌چون مسکن‌های مهر تا اصفهان تقویت شود تا از جمعیت مرکز شهر کاسته شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول