اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کارگروه انرژی سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان خبر داد

تاسیس شرکت تعاونی انرژی پویان زاینده‌رود در سال 90

خبرگزاری فارس: مسئول کارگروه انرژی سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب‌الزمان(عج) از تأسیس شرکت تعاونی انرژی پویان زاینده‌رود با هدف فعالیت در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و پروژه‌های شیمیایی در سال 90 خبر داد.

تاسیس شرکت تعاونی انرژی پویان زاینده‌رود در سال 90

ابراهیم شیروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به کارگروه شرکت تعاونی انرژی پویان زاینده‌رود اشاره کرد و اظهار داشت: براساس ابلاغیه سازمان بسیج مهندسان استان اصفهان مبنی بر تأسیس شرکت تعاونی زیرمجموعه کارگروه انرژی در خردادماه سال 90 به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: اعضای این شرکت 30 نفر از مهندسان بسیجی عضو کارگروه انرژی هستند که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، متخصصان مجرب و یا صاحبان طرح و ایده تشکیل شده‌ است.

مسئول کار گروه انرژی تصریح کرد: فعالیت شرکت انرژی پویان زاینده‌رود در ارائه خدمات فنی مهندسی، تحقیقاتی، مشاوره‌ای، تولیدی و توزیعی در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و پروژه‌های شیمیایی متمرکز است.

وی مشاوره انرژی در ساختمان‌ها و صنایع و ارائه و اجرای راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی، تهیه شناسنامه و برچسب انرژی ساختمان‌ها و واحدهای صنعتی، فعالیت در زمینه طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های انرژی‌های نو (تجدیدپذیر) و نظارت، بازرسی و اجرای پروژه‌های مهندسی و شیمیایی مربوط به صنایع و شرکت‌ها را به عنوان تعدادی از فعالیت‌های این شرکت تعاونی برشمرد.

شیروی بیان داشت: در قالب مکاتبات اداری آمادگی شرکت به همراه توانمندی اعضاء به منظور ارائه مشاوره و امور اجرایی به صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان اعلام  شده است.

 انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول