اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خواستار شد:

لزوم تأمین اعتبار فاضلاب شهرها و روستاهای حاشیه زاینده‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: احداث فاضلاب شهرها و روستاهای حاشیه زاینده‌رود در سفر نخست رئیس جمهور به استان اصفهان مورد تاکید قرار گرفت اما تأمین اعتبار آن به پیگیری بیشتری نیاز دارد.

لزوم تأمین اعتبار فاضلاب شهرها و روستاهای حاشیه زاینده‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هاشم امینی ظهر امروز در نشست معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با مدیران، معاونان و پرسنل آبفای شهری و روستایی در استان اصفهان بیان داشت: شهر جدید فولادشهر در استان اصفهان از جمله شهرهای پیشتاز در ساخت مسکن مهر در کشور است به گونه‌ای که رتبه دومین شهر در دارا بودن بیشترین تعداد مسکن مهر را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: مسئولان همواره بر تأمین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرده‌اند که بر همین اساس باید زیرساخت‌های مورد نیاز آنها مانند برق، آب و فاضلاب تأمین شود تا متقاضیان بتوانند از این واحدها استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ادامه به درخواست خود از وزارتخانه مبنی بر فراهم کردن تسهیلات برای شرکت آب و فاضلاب استان برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز اشاره کرد و افزود: در سفر نخست رئیس جمهور مصوب شده است که شهرها و روستاهایی که در حاشیه رودخانه زاینده‌رود قرار دارند احداث شبکه فاضلاب آنها در اولویت قرار گیرد.
وی به لزوم تعلق یک ردیف اعتبار دولتی به این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع نیاز به پیگیری و تأکید دارد.
امینی با بیان اینکه از سال 1385 تا 89 اعتبارات استان روند رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: به گونه‌ای که اعتبارات در سال 85 از حدود 14 میلیارد تومان به 53 میلیارد تومان در سال 89 افزایش یافت که در این راستا حجم فعالیت‌های صورت گرفته هم به مراتب با افزایش روبه رو بوده است.
وی بیان داشت: لوله‌گذاری فاضلاب از 130 کیلومتر در سال 1385 به 260 کیلومتر در سال 89 افزایش یافت و احداث مخازن هم از 9 هزار متر‌مکعب به 20 هزار متر‌مکعب افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی در 5 سال گذشته با سرعت قابل توجهی در حال اجرا بوده‌اند، اظهار داشت: به طوری که در سال گذشته 159 پروژه عمرانی در سطح استان اجرایی شد در حالی که این گونه طرح‌ها در سال 85، حدود 36 طرح بوده است.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها در روند اجرای پروژه‌ها از سوی مردم و مسئولان تحت فشار هستند به علاوه اینکه تعداد پروژه‌ها هم بسیار زیاد است که از مسئولان شرکت مهندسی آبفای کشور درخواست تسریع در روند تصویب طرح‌ها را داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول