اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پل شهرستان تا پینارت؛

پارک ساحلی زاینده‌رود احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: پارک ساحلی زاینده‌رود از پل شهرستان تا پینارت احداث می‌شود.

پارک ساحلی زاینده‌رود احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا پرهام اظهار داشت: تملک و آزادسازی پارک طبیعی شرق برای احداث پارک ساحلی زاینده‌رود از پل شهرستان تا پینارت در دست اجراست.
وی با اشاره به احداث پارک کوهستانی شرق افزود: کوه نخودی در سه بخش پارک کوهستانی، جنگلی و طبیعی تقسیم شده که احداث پارک جنگلی شرق در پایین این کوه قرار دارد و غرب آن باغ تندرستی که در سه مسیر دوچرخه‌سواری در آن تعبیه شده و در آینده پیست دوچرخه‌سواری بین‌المللی در این باغ احداث می‌شود.
شهردار منطقه چهار اصفهان تصریح کرد: پیاده‌روسازی خیابان‌های مبارزان حد فاصل بزرگمهر تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خیابان همدانیان حد فاصل جی تا هشت‌ بهشت، ادامه خیابان بلال حد فاصل مفتح تا حمزه اصفهانی و ساماندهی و ایمن‌سازی عبور عابران پیاده حاشیه مساجد در حال انجام است.
وی اضافه کرد: روکش آسفالت خیابان بلال حد فاصل خیابان بزرگمهر تا خیابان شهید مفتح، خیابان مهر حد فاصل خیابان علامه امینی تا سلمان فارسی، حد فاصل میدان پردیس تا انتهای خیابان علامه امینی از جمله این طرح‌ها است.
پرهام با اشاره به نصب تجهیزات نمایشگر آلودگی هوا در بزرگراه صیاد شیرازی بیان داشت: نصب دوربین‌های نظارت تصویری مشتاق، مهر، بلال و بزرگمهر، ایجاد گذرگاه عابرپیاده هوشمند در مجاورت پل شهرستان از جمله اقدامات منطقه چهار در سال جاری است.
وی اظهار داشت: بازسازی و بهسازی حاشیه زاینده‌رود به صورت اصلاح پیاده‌رو، بهبود وضعیت کیفی درختان، مرمت کانال دفع آب‌های سطحی کلمان از دیگر پروژه‌های این منطقه در سال جاری است.
شهردار منطقه چهار اصفهان ادامه داد: توسعه و ساماندهی تابلوهای راهنمایی مسیر حلقه سوم، نصب سیستم سولار خورشیدی در تقاطع‌ها، جایگزینی چراغ‌های ال ای دی در محورهای شمال جنوب منطقه و نصب سیستم هوشمند و مکانیزه پارکینگ غدیر را از دیگر برنامه‌های این شهرداری است.
پرهام با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای زیباسازی انهار و فضای سبز اضافه کرد: روشنایی پارک مشتاق دوم، پارک مانی، پارک غدیر، نورپردازی مادی نیاصرم، چشمه باقرخان، بین‌النهرین و باغ گلها تأثیر زیادی در زیباتر سازی آنها دارد.
شهردار منطقه چهار اصفهان توسعه امکانات ورزشی پارک غدیر و مشتاق، احداث مسجد امام علی(ع)، و معوض آزادسازی خیابان هشت‌بهشت شرقی را از دیگر طرح‌های شهرداری این منطقه دانست و تصریح کرد: توسعه فضای سبز، بهینه‌سازی شبکه آب‌رسانی، تکمیل باغ جوان و باغ تندرستی، احداث ساختمان خدمات شهری و انبارها و پاک‌سازی مسیر حاشیه زاینده‌رود تا پایان سال جاری انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول