اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

پیشنهاد برداشت آب زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری غیر قانونی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر برداشت آب زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری خلاف قوانین وزارت نیرو است.

پیشنهاد برداشت آب زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری غیر قانونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست‌های حوزه آب کشور یک موضوع کلان و تخصصی است و همه مسئولان باید خود را موظف به اجرای آن بدانند.
وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان چهارمحال و بختیاری و در جمع مردم با بیان اینکه اولویت برداشت از آب زاینده‌رود با این استان است، در واقع قوانین و مقررات حوزه آب وزارت نیرو را نقض کرده‌اند.
نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به احداث دو تونل در کوهرنگ افزود: طی 50 سال اخیر دو تونل کوهرنگ احداث شده است که مقداری از آبی را که به طرف خلیج فارس منتقل می‌شد را به طرف فلات مرکزی ایران سرازیر کرده و بر همین اساس مصوبه‌ای تحت عنوان احداث تونل سوم کوهرنگ به تصویب رسید.
وی با اشاره به سؤال مجمع نمایندگان استان اصفهان از رئیس جمهور در این زمینه گفت: اعضای این مجمع با طرح سؤالی از رئیس جمهور در این باره و تذکر به وزارت نیرو در راستای التزام به قوانین حوزه آب از اجرای چنین اعمالی ممانعت می‌کنند.
حیدرپور اضافه کرد: به نظر می‌رسد مطرح شدن چنین مسائلی در سفرهای استانی بیشتر با هدف خوشحالی مردم صورت می‌گیرد اما مسئولان باید خود را در تمام زمینه‌ها مقید به قوانین و مقررات علمی بدانند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول