اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

مدیریت آب زاینده‌رود باید از ابتدا تا انتها باشد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت آب زاینده‌رود باید از ابتدا تا انتها باشد.

مدیریت آب زاینده‌رود باید از ابتدا تا انتها باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به بازگشایی آب زاینده‌رود اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد بسته شدن آب رودخانه نباشیم چراکه در این چند روز که آب در بستر رودخانه جاری شد شور و نشاط مضاعفی در میان مردم ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه جریان دائمی آب در زاینده‌رود از مطالبات جدی مردم و کشاورزان است، افزود: هرگونه بارگذاری جدید در رودخانه زاینده‌رود از سرچشمه تا انتها محکوم است، خواه این برداشت‌ها در استان چهارمحال و بختیاری و یا اصفهان باشد.
سخنگوی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: زاینده‌رود توان بارگذاری جدید را بر بستر این رودخانه ندارد و برداشت غیرمجاز آب خلاف شرع است و استفاده از آن و برداشت جدید از آب نیز در صورت منفعت حداقل دارای شبهه است.
وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در چهارمحال پیرامون برداشت آب از زاینده رود توسط چهارمحالی‌ها گفت: احمدی نژاد در آن جا خود را مسئول آب معرفی کردند، ما نیز از ایشان حمایت می‌کنیم به این شرط که مدیریت آب را از سرچشمه تا انتها در باتلاق گاو خونی مدیریت کنند.
قربانی تاکید کرد: انجام سریع پروژه بهشت‌آباد مورد درخواست تمام مردم چهار استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کرمان است و اگر از مردم منطقه اردل سوال کنید آنها نیز مایل به انجام این پروژه هستند، چرا که اجرای آن رونق را برای مردم آن منطقه به ارمغان می‌آورد، بنابراین مسئولان آن منطقه نیز از کارهای تبلیغاتی که سبب اختلاف می‌شود، دست بردارند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تراکم بعضی از محله‌های اصفهان بیش از ظرفیت آن‌هاست و همین امر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است، تصریح کرد: شبکه معابر در محلات پاسخگو نیست و بسیاری از معابر بیش از اندازه ساختمان‌های تجاری و اداری در آنها بارگذاری شده است.
سخنگوی شورای شهر اصفهان ادامه داد: مباحث زیرساختی و عریض کردن خیابان‌ها باید به عنوان مطالبه جدی شهروندان پیگیری شود.
وی در ادامه با اشاره به  اینکه باید نگاه به مجوزهای پارکینگ تغییر پیدا کند، افزود: مجوز پارکینگ‌ها باید بر اساس زیر بنا و متراژ ساختمان‌ها باشد و واحدی با 200 متر مساحت یک پارکینگ دارد و ساختمانی با 80 متر نیز یک پارکینگ و عدالت در این مورد رعایت نمی‌شود.
قربانی تصریح کرد: از دولت و مجلس تقاضا داریم همانند کشورهای پیشرفته، فروش خودرو را با ارائه سند پارکینگ اجرا کنند تا شاهد انبوهی از خودروهای پارک شده در کوچه‌ها و معابر نباشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول