اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسفراین:

رودخانه بیدواز مانند زاینده‌رود قابل سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسفراین با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در این شهرستان گفت: وجود رودخانه بیدواز در اطراف این شهر این قابلیت را دارد که مانند زاینده رود برای اجرای طرح‌های گردشگری در آن سرمایه گذاری شود.

رودخانه بیدواز مانند زاینده‌رود قابل سرمایه‌گذاری است
محمد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: ایجاد دریاچه مصنوعی برای قایقرانی به عنوان یکی از طرح‌های توجیهی قابل سرمایه‌گذاری در کارگروه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اسفراین ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه احداث این مجموعه به افزایش شمار گردشگران و همچنین توسعه این بخش در این شهرستان می‌انجامد، تصریح کرد: فرمانداری اسفراین آماده حمایت از سرمایه‌گذاران و ارائه تسهیلات به منظور اجرای این طرح گردشگری است.
محمدزاده در ادامه با اشاره به اجرای طرح تصفیه خانه اسفراین گفت: این پروژه هم اکنون در مراحل تکمیلی قرار داشته که با بهره‌برداری از این پروژه، آب سد بیدواز پس از تصفیه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی همچنین اجرای شبکه‌های سه و چهار پایاب این سد را مورد اشاره قرار داد و افزود: با اتمام پروژه این شبکه‌ها، هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان آبیاری خواهند شد.
نماینده عالی دولت در اسفراین تصریح کرد: اجرای شبکه‌های پایاب سد بیدواز اسفراین از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان بوده که با جدیت پیگیری می‌شود.
وی همچنین از کسب رتبه نخست این شهرستان در مشارکت خیران مدرسه ساز در سطح این استان خبر داد و افزود: تاکنون مدارس زیادی با مشارکت نیکوکاران این شهرستان احداث و مورد استفاده دانش آموزان قرار گرفته است.
محمدزاده با اشاره به احداث اردوگاه دانش‌آموزی در اسفراین، گفت: این اردوگاه هم اکنون در دست ساخت بوده و در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه این نخستین اردوگاه دانش آموزی استان در اسفراین است، تصریح کرد: امکانات و تجهیزات مناسبی در این اردوگاه ایجاد می‌شود.
شهرستان اسفراین با 123 هزار نفر جمعیت در جنوب خراسان شمالی قرار دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول