اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر بیرجند

اولویت‌های اصلی شهرداری بیرجند در سال 91 تشریح شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بیرجند از تشریح اولویت‌های اصلی شهرداری بیرجند در سال 91 خبر داد و گفت: پروژه‌های دارای اولویت در دستور کار شهرداری در سال جاری قرار می‌گیرد.

اولویت‌های اصلی شهرداری بیرجند در سال 91 تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا زنگویی ظهر امروز در نخستین جلسه علنی شورای شهر بیرجند به بیان اولویت‌های شهرداری بیرجند در سال 91 پرداخت و اظهار داشت: باید پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری در اولویت‌های سال جاری دیده شود.

وی ادامه داد: ادامه پروژه اجرایی کمربندی پیامبر اعظم (ص) و اتصال خیابان نارنج به بلوار سفیر امید از جمله این پروژه‌ها است که این پروژه باید امسال به پایان برسد تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

*اتصال بلوار شهید رجایی به صیاد شیرازی

رئیس شورای شهر بیرجند اتصال بلوار شهید رجایی به خیابان شهید صیاد شیرازی را از دیگر اولویت‌های شهرداری در سال 91 دانست و گفت: همچنین در سال جاری باید بلوار موسی‌بن جعفر (ع) بیرجند نیز به مصلی متصل شود.

زنگویی تصریح کرد: ‌همچنین در سال جاری باید کار بهسازی بلوار شهید رجایی و میدان جوادیه نیز در دستور شهرداری بیرجند قرار گیرد تا اماکن فوق از فضای فیزیکی مناسبی برخوردار شوند.

وی خواستار جایگزین شدن تندیس مناسب در میدان شهدای بیرجند شد و گفت: همچنین باید کار بهسازی میدان آزادی و امام حسین (ع) بیرجند نیز در دستور کار شهرداری در سال جاری قرار گیرد.

رئیس شورای شهر بیرجند اتمام ساختمان شهرداری منطقه یک و اتمام فاز اجرایی پارکینگ طبقاتی بیرجند را نیز از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری بیرجند در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد:‌ پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری اسلامی که تاکنون از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار بوده است باید تا تابستان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول