اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اراک:

حل مشکلات شهروندان با رعایت مقررات اولویت‌ شهرداری اراک است

خبرگزاری فارس: شهردار اراک با اشاره به اینکه ملاقات‌های عمومی شهرداری در سال 90 تاثیر بسزایی در روند مدیریت شهری داشته گفت: مرتفع‌ کردن مشکلات شهروندان با رعایت ضوابط و مقررات از اولویت‌های کاری شهرداری اراک است.

حل مشکلات شهروندان با رعایت مقررات اولویت‌ شهرداری اراک است

سید مرتضی میری ظهر امروز در حاشیه نخستین ملاقات عمومی با شهروندان در سال 1391 اظهار داشت: ملاقات عمومی با شهروندان در سال گذشته با نتیجه مثبت برای مردم و شهرداری به پایان رسید و با توجه به نتیجه خوبی که این کار داشت ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در راستای رضایت مردم خوب اراک از مجموعه خدوم شهرداری در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.     

وی با اشاره به اینکه برگزاری ملاقات‌های عمومی در سال 90 تاثیر بسزا و ارزشمندی در روند مدیریت شهری داشته و همچنین زمینه آگاهی و آشنایی نزدیک شهروندان با شهردار را فراهم کرده تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری با تلاش شبانه‌روزی به وسیله پرسنل خدوم خود از نارنجی‌پوشان زحمت‌کش شهرداری گرفته تا معاونین و مدیران سازمان‌های تابعه آماده خدمت‌رسانی به موقع و رفع نیازهای خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهروندان عزیز اراکی می‌باشند.

شهردار اراک با بیان اینکه مجموعه بزرگ شهرداری خدمت‌رسان مردم است اذعان داشت: امیدواریم که در سال 91 نیز با پیگیری‌ها و پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان، این نهاد خدمت‌رسان بتواند گامی ارزنده‌ در راستای رشد هر چه بیشتر شهر اراک برداشته و با همکاری و همیاری مردم روزبه‌روز شاهد پیشرفت و شکوفایی شهر اراک باشیم.

گفتنی است در سال گذشته تعداد 3 هزار نفر از شهروندان با شهردار اراک ملاقات داشته‌اند.

انتهای پیام/ن30/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول