اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابرکوه:

بودجه شهرداری ابرکوه دردی از مشکلات شهر دوا نمی‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار ابرکوه گفت: بودجه در نظر گرفته شده برای شهرداری ابرکوه در سال جاری نه تنها عقب‌ماندگی‌ها را جبران نمی‌کند بلکه کفاف هزینه‌های امسال را نیز نمی‌دهد.

بودجه شهرداری ابرکوه دردی از مشکلات شهر دوا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، منوچهر مهرزاده پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر با امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: بودجه شهرداری ابرکوه برای سال جاری 2.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بودجه نه تنها عقب‌ماندگی‌های شهر را جبران نمی‌کند بلکه کفاف اجرایی شدن طرح و برنامه‌ها در سال جاری را نیز نمی‌دهد و مسئولان استان باید در این مورد تدابیری اتخاذ کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز با تبریک سال حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی گفت: مردم ابرکوه، مردمی با فرهنگ و قدردان هستند و باعث ایجاد انگیزه در خدمتگزاران خود می‌شوند و حمایت‌های امام جمعه شهرستان نیز موجبات رشد و تعالی شهر را فراهم کرده است.

سیدنبی رسولی افزود: همگان می‌دانند که شهر تمیز و با فرهنگ، اقبال بیشتری برای پذیرش نخبگان، پزشکان و سرمایه‌گذاران دارد و شهرداری ابرکوه نیز در این راستا تمام تلاش خود را معطوف کرده است.

امام جمعه ابرکوه نیز در این دیدار ضمن بیان اهمیت و نقش کار و تولید و حمایت از سرمایه ایرانی در نظام بخشیدن به وضعیت اقتصادی کشور، کار شهرداری را با اهمیت خواند و افزود: شهرداری سیمای شهر است و اگر در زمینه نظافت و خدمات گسترده شهری موفق باشد، سیمای شهر را در نظر همگان زیبا می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ادامه داد: احداث فضای سبز، پارک کودک و فضاهای مناسب تفریحی، حق اول شهروندی است که باید از طرف شهرداری و برای تمام محلات در اولویت قرار گیرد.

وی هم‌چنین بر ضرورت پرداخت مالیات‌ها و دیون شهرداری از سوی مردم نیز تأکید کرد و گفت: طفره رفتن از هر پولی که پرداخت آن به دستگاه‌ها مبنای قانونی دارد، موجب ذمّه است و باید همگان در آباد کردن شهر دست به دست هم بدهیم.

حسینی با تأکید بر اطلاع‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: بی‌خبر بودن مردم از فعالیت‌های شورای شهر از محسنات آن نیست.

وی تأکید کرد: لازم است به همراه شهردار و با تعیین جدول زمانی و هر ماه در یکی از مساجد فعال شهر، حضور پیدا کنید و گزارشی از وضعیت فعلی و طرح و برنامه‌های در دست اقدام خود به مردم بدهید و از نقطه‌نظرات مردم نیز در راستای کسب موفقیت بیشتر استفاده کنید.

حسینی اظهار امیدواری کرد: مسئولان استانی نیز درآمدهای ناچیز شهرهای دورتر و محروم از صنایع و کارخانجات را لحاظ کنند و ضرورت رفع تبعیض در مورد درآمد شهرداری‌های شهرستان‌های مختلف را به اطلاع مقامات مافوق برسانند.

وی خاطرنشان کرد: تبعیض آشکار و نابرابری فاحش در تقسیم درآمد شهرداری‌ها نتیجه‌ای جز عقب‌ماندگی توسعه‌ای شهرهای محروم نداشته است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول