اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

بودجه شهرداری تبریز 90 درصد تحقق یافت

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از تحقق بودجه 90 درصدی بودجه سال گذشته این شهرداری خبر داد.

بودجه شهرداری تبریز 90 درصد تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در تشریح عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در سال گذشته با تأکید بر این که سال گذشته سال پایانی برنامه پنج ساله موسوم به تبریز 90 به شمار می‌رفت از تحقق حداکثری طرح‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این برنامه خبر داد.

وی اظهار کرد: مدیران و کارکنان خدوم شهرداری تبریز در سال گذشته که به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده بود با تکیه بر روحیه تلاش جهادی موفق به ارائه خدمات بهینه به شهر و شهروندان تبریزی شدند و با تحقق 90 درصدی بودجه توانستند ضمن تسریع روند توسعه و عمران شهری، سطح رفاه عمومی مردم را نیز افزایش دهند.

شهردار تبریز اجرای بالغ بر 500 طرح، برنامه و پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی و فرهنگی طی سال 90 از سوی شهرداری تبریز در سطح شهر را نمونه بارز خدمات‌رسانی شبانه‌روزی و موفقیت این مجموعه برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات متعدد از جمله محدودیت منابع مالی و درآمدی، عدم حمایت‌های بالادستی از شهرداری، عدم تناسب نیازهای شهری با امکانات و منابع مالی شهرداری و مهم‌تر از همه زمستان زودرس و سرمای شدید هوا در سال گذشته، شهرداری تبریز توانست با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان خود به بخش قابل توجهی از نیازهای شهری و شهروندی پاسخ داده و در ارتقای سطح رضایتمندی مردم موفق شود.

نوین با تأکید بر تداوم خدمات‌رسانی و خدمت بی‌منت به شهروندان در سال جدید، ابراز امیدواری کرد، در سال 91 با مشارکت و همکاری شهروندان تبریزی روند خدمات‌رسانی و نیز توسعه زیربنایی تبریز تسریع شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول