اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران

مدیریت گردشگری کوه‌گل به شهرداری سی‌سخت واگذار شود

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: به مسئولان استانی و از جمله استاندار محترم تاکید می‌کنیم برای خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران مدیریت گردشگری کوه‌گل به شهرداری سی‌سخت واگذار شود.

مدیریت گردشگری کوه‌گل به شهرداری سی‌سخت واگذار شود

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهر سی‌سخت با داشتن جاذبه‌های طبیعی و داشتن آب‌ و هوای مطلوب هرساله میزبان گردشگران زیادی اعم از داخلی و خارجی است.

وی در خصوص افزایش چشم‌گیر گردشگران این شهر در قیاس با سال‌های گذشته عنوان کرد: قرار گرفتن این شهر در پایه‌ کوه ‌دنا، زیبایی مفرح باغات انگور و سایر باغات و همچنین میهمان‌‌نوازی مردم موجب شده که هر ساله بر تعداد گردشگران این شهر افزوده شود.

شهردار سی‌سخت تصریح کرد: امروزه بحث گردشگری باید چنان با قدرت پیگیری شود که منبع درآمدی قوی برای مردم باشد و شهر سی‌سخت نیز چنین ظرفیتی را داشته و تنها نیازمند همت و تلاش مسئولان و بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها است.

وی افزود: شهرداری سی‌سخت تلاش کرده است که طی چند سال اخیر این زیرساخت‌ها را آماده کند ولی با استاندارد‌های لازم هنوز فاصله زیادی داریم.

*روند پیشرفت زیرساخت‌های گردشگری سی‌سخت کند است

رهنما ضمن انتقاد شدید از روند پیشرفت زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه دستگاه‌های اجرایی توسعه مناطق گردشگری هیچگونه تعامل و حمایتی را از این موضوع ندارند.

وی در خصوص راهکار مناسب این مهم در شهر سی‌سخت عنوان کرد: باید تمام دستگاه‌ها با مدیریت منظم در این راستا گام بردارند و بهترین راهکار در توسعه گردشگری اجرا شود.

شهردار سی‌سخت افزود: یکی از مناطقی که در شهر سی‌سخت وجود دارد و هنوز بر روی تملک آن با شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری بحث‌هایی وجود دارد، منطقه کوه‌گل است که پیگیر واگذاری آن به شهرداری هستیم.

*امکانات گردشگری کوه‌گل ضعیف است

وی در خصوص این منطقه گردشگری در سی‌سخت تصریح کرد: کوه‌گل از جمله گردشگرپذیرترین مناطق در سی‌سخت و این استان بوده ولی از لحاظ امکانات گردشگری بسیار ضعیف است.

رهنما ابراز داشت: همان‌گونه که شهرداری سی‌سخت در خدمات‌رسانی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری عملکرد مطلوبی داشته این وعده را خواهیم داد که با پذیرفتن منطقه کوه‌گل خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول