اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

تشکیل ستاد فاطمیه در شهرداری قم

خبرگزاری فارس: شهردار قم از تشکیل ستاد فاطمیه در شهرداری قم با هدف انجام اقدامات لازم برای زمینه‌سازی برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

تشکیل ستاد فاطمیه در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار مدیران شهرداری قم با آیت‌الله وحید خراسانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به این مرجع عالیقدر از رهنمودهای حکیمانه ایشان قدردانی کرد و گفت: در آستانه و طلیعه سال نو امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب کنیم که در این راه نیازمند دعای خیر جنابعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

وی اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، به مسائل خدماتی و مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسان مردم فهیم قم و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

شهردار قم ضمن اشاره به عملکرد شهرداری قم در ماه‌های گذشته و ایام نوروز گفت: برای نخستین بار در قم از مداحان، هیئات مذهبی و شورآفرینان حسینی در ایام محرم توسط شهرداری قم تجلیل شد.

دلبری ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اذعان کرد: شهرداری قم نسبت به تشکیل ستاد فاطمیه در این ایام و سیاهپوش کردن شهر با پارچه‌های مشکی و نصب بنرهای تسلیت اقدام کرده است.

وی گفت: سعی کردیم مجموعه اقداماتی که در حال انجام است در شأن مردم شریف قم و شهر عش آل محمد بوده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در انجام کارها موفق بدارد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول