اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای عملی‌سازی رهنمود نوروزی رهبری

خرید کالاهای خارجی در شهرداری و شورای شهر بابل ممنوع شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل گفت: خرید کالاهای خارجی در شهرداری و شورای شهر بابل ممنوع شد.

خرید کالاهای خارجی در شهرداری و شورای شهر بابل ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرامرز ابوالحسنی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر بابل اظهار داشت: سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده برای مسئولان و مردم به عنوان یک امر راهبردی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بابل افزود: در سال‌های اخیر تحریم دشمنان علیه ملت ایران رشد و توسعه داخلی را به همراه داشته و اگر مسئولان و مردم همدل عمل کنند این تهدیدها به فرصت تبدیل شده و با تولید بیشتر در زمینه‌های مختلف می‌توانیم به استقلال اقتصادی دست یابیم.

ابوالحسنی بیان داشت: تکیه به تولیدات ملی و سرمایه ایرانی امروزه تنها راه مقابله با تحریم دشمنان است، البته مردم و مسئولان باید بدانند با شعار نمی‌شود به اهداف آن دست یافت بلکه با کار و تلاش بیشتر باید آن را به عنوان یک راهبرد قابل قبول پذیرفت و به آن عمل  کرد.

وی تصریح کرد: در نخستین جلسه علنی شورا پیشنهاد می‌کنم همه دستگاه‌ها و ادارات دولتی به ویژه شهرداری و شورای شهر بابل در سال جاری، در خرید تجهیزات، کالاها و ماشین آلات از نوع داخلی استفاده کرده و اجازه خرید کالاهای خارجی را نداشته باشند.

در این جلسه، شورای شهر بابل طی مصوبه‌ای خرید کالاهای خارجی را که تولیدات داخلی مشابه آن وجود دارد برای شهرداری و شورای شهر بابل ممنوع کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول