اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان تاکید کرد

ترسیم برنامه جامع برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های کشور

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان بر لزوم ترسیم برنامه جامع برای توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و افزود: در سال جاری باید به این موضوع توجه جدی شود.

ترسیم برنامه جامع برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های کشور

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری باید شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای عملیاتی شدن شعار سال جهاد اقتصادی سال جاری به این عنوان نامگذاری شده است یادآور شد: هدفگذاری‌های نظام جمهوری اسلامی در این راستا برای برنامه‌ریزی‌های مناسب توسعه کشور است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه توجه به توسعه کشور در بخش‌های مختلف به ویژه افزایش تولید ملی از تاکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود یادآور شد: تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌های مختلف در توسعه کشور مؤثر بوده و مردم و مسئولان توجه جدی به این موضوع دارند.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی استکبار علیه کشور در سال‌های گذشته تصریح کرد: با هوشمندی و تیزبینی مقام معظم رهبری در سال گذشته این تحریم‌ها بی‌نتیجه ماند.

صمدی با بیان اینکه در سال جاری نیز با توجه جدی مقام معظم رهبری به مسئله کار و حمایت از سرمایه ایرانی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود یادآور شد: توجه به سرمایه ایرانی و حمایت از کار موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به معیشت و وضعیت اقتصادی مردم موجب پویایی نظام در بخش‌های مختلف می‌شود افزود: رضایتمندی مردم از نظام از تاکیدات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در مشکلات اقتصادی نمی‌توان فرهنگ‌سازی مناسبی انجام داد تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ کار و توجه به سرمایه ایرانی باید به نحو مطلوبی برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری باید توجه به تولید در اولویت برنامه‌های کشور قرار گیرد یادآور شد: توجه مسئولان به امر سرمایه‌گذاری و تولیدات داخلی موجب افزایش کیفیت کالاهای داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های کشور می‌شود.

صمدی بر لزوم ترسیم برنامه جامع برای توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و افزود: در سال جاری باید به این موضوع توجه جدی شود.

وی تلاش‌های شبانه‌روزی مردم و مسئولان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید گام‌های بلندی برداشته شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان ادامه داد: تولید کالاهای با کیفیت داخلی عرصه رقابت را برای تولید کنندگان در عرصه‌های بین‌المللی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای تحقق شعار سال به سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه توجه شود افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها موجب بالندگی نظام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول