اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای امنیت تولید و سرمایه‌گذاری بیشتر

برآورد مالیاتی بیش از منابع موجود ضد تولید و سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر برآورد مالیاتی این استان بیشتر از منابع موجود باشد، حاشیه امنیت تولید و سرمایه‌گذاری کاهش می‌یابد.

برآورد مالیاتی بیش از منابع موجود ضد تولید و سرمایه‌گذاری است

ابراهیم کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: 100 درصد درآمدهای برآورد شده استانی در سال 90 وصول گردیده و مازاد بر تعهد اولیه نسبت به وصول درآمد سال 1390 تا تاریخ 20 اسفند، شاهد 13 درصد افزایش وصول درآمدها بودیم.

 وی با اشاره به این‌که وصول درآمدهای استانی نیازمند تغییرات بنیادی در محتوا و شیوه‌های اجرایی است، افزود: در دهه‌ای که به نام دهه عدالت نامگذاری شده است، مشارکت جدی در پرداخت مالیات‌ها و وصول درآمدها بدین طریق امری مهم و ضروری بوده و بایسته است متناسب با وضعیت و ساختار اقتصادی استان، برآورد مالیاتی مناسب داشته باشیم تا امر وصول درآمدها بیش از پیش تسهیل گردد.

دبیر ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین اظهار داشت: مقوله مالیات بر ارزش افزوده انقلابی عظیم در بحث مالیات بوده و وصول مالیات بر ارزش افزوده گویای شفافیت و گزارشگری مناسب‌تری از وضعیت درآمدی استان است.

 کشاورز تصریح کرد: در خصوص درآمدهای استانی باید برنامه‌های واقع‌بینانه داشته باشیم که در غیر این صورت در امر وصول درآمدها با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر برآورد مالیاتی بیشتر از منابع موجود باشد حاشیه امنیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان ما کاهش می‌یابد و به این دلیل ضروری است تا با شناخت بهتر و کامل‌تر از منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به تحقق وصول درآمدها اقدام کنیم.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول