اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تاکید کرد

فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری داخلی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری داخلی در داخل کشور فراهم شود.

فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری داخلی در کشور

سعید عباسی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: باید در قبال منویات مقام معظم رهبری همه به تکلیف شرعی و اداری خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به این شعار باید رویکرد جدیدی در راستای توجه به شعار سال در نظر گرفته شود، افزود: توجه به شعار سال موجب توجه به واحدهای تولیدی شده و ظرفیت واحدهای تولیدی را افزایش می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت افزایش کیفیت محصولات و کالاهای ایرانی تاکید کرد و افزود: در سال 91 که به عنوان سال تولید ملی نامگذاری شده است باید به حمایت از کار پرداخته و به تولید کالای با کیفیت ایرانی توجه ویژه شود.

وی تغییر رفتار مصرف‌ کنندگان را از دیگر محورهای این شعار عنوان کرد و گفت: باید با تغییر رفتار مصرف‌ کنندگان در راستای رشد و توسعه سرمایه و سرمایه‌گذاری همت کرد.

عباسی افزایش تولید و سرمایه ملی را موجب ایجاد رفاه در جامعه عنوان کرد و افزود: نقش اصلی را در راستای تحقق این شعار مسئولان و مدیران دارند که باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید مسئولان با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی اصولی از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موجب افزایش توان آنها برای رقابت با محصولات خارجی شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر لزوم کاهش قیمت تمام شده محصولات تاکید کرد و ادامه داد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری نیاز به نگاهی نو و جدید است تا در سایه این نوع نگاه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گیرد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های خالی سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد و افزود: باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری داخلی در داخل کشور فراهم شود.

عباسی توجه به سرمایه گذاری در فضایی امن و مطمئن را از برنامه‌های استان برشمرد و افزود: استان زنجان نیز در راستای توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را همچون گذشته انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نهضت کشاورزی با توجه به تاکیدات رئیس جمهور در استان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق نهضت کشاورزی در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در سال جهاد اقتصادی نیز بیش از پیش‌بینی‌ها انجام شده گام برداشت، افزود: برنامه‌ریزی برای سال جاری نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

id="2535_6" style="background: #ffd700">انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول