اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس:

مجلس موانع سرمایه‌گذاری را بر می‌دارد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ مجلس شورای اسلامی تمام موانع پیش روی سرمایه‌گذاری را از سر راه بر می‌دارد.

مجلس موانع سرمایه‌گذاری را بر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی و تجاری در اردبیل اظهار داشت: مجلس بعد از پایان تعطیلات در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تلاش می‌کند تا موانع پیش روی این سه حوزه را برطرف کند تا تولید ملی اسباب کار و سرمایه‌گذاری بیشتر را فراهم آورد.

وی به رابطه زنجیروار سه حوزه تولید ملی، کار و سرمایه‌گذاری را یادآور شد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد در یک تعامل مثبت بین مجلس و دولت در تحقق مطالبه و پیام نوروزی مقام معظم رهبری در بودجه امسال نیز هدف‌گذاری‌ها به سمت تحقق اهداف مورد نظر مقام عظمای ولایت باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در یک تعامل و فهم مشترک مجلس و دولت باید سعی کنند موانع پیش روی سه حوزه تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را برطرف کند که امیدواریم اجرایی شدن مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به تحقق بیشتر این اهداف کمک کند.

این مسئول با بیان این‌که عزم دولت نیز در بسترسازی برای اشتغال و رفاه بیشتر مردم است، اضافه کرد: در توسعه اقتصادی به عنوان بستر رفاه اجتماعی آن چه که بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد حمایت‌های قانونی و تأمین زیرساخت‌هایی است تا سرمایه‌گذار با یک دلخوشی بیشتر بتواند اسباب و زمینه حضور و به ثمر نشستن اهداف خود را نظاره‌گر باشد.

وی ادامه داد: ما در کمیسیون اجتماعی سعی داریم با حمایت از اشتغال مولد فرآیندهای پیچیده سرمایه‌گذاری که اسباب نارضایتی بخش خصوصی را فراهم می‌آورد از حرکت پیش روی این بخش برداشته و یک بستر بالنده را در شکوفایی اقتصادی مهیا کنیم.

به گزارش فارس، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم در ادامه سخنان خود بیان کرد: مجلس به سرعت و از آغازین روزهای فعالیت خود تلاش می‌کند تا بودجه سال 91 به تصویب نهایی رسیده تا دولت در حرکت رو به رشد خود و ایجاد بسترهای مختلف کار، جذب سرمایه‌گذاران، جهش اقتصادی و توسعه صادرات دچار مشکل نشود.

صبور تجار و بازرگانان و تشکل‌های غیردولتی را ابزار قدرتمند در تحقق شعار امسال توصیف کرد و گفت: اتاق‌های بازرگانی و تشکل‌های مردم نهاد در این بخش یکی از الزامات تحقق و عملی شدن شعار امسال است که نباید از توانمندی‌های آنها غفلت کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه افزود: اگر در نظام اسلامی ما بسیاری از بسترهای اقتصادی در اختیار مردم قرار گرفته تا از توانمندی‌ها در شکوفایی و بالندگی بیشتر استفاده کنند به خاطر رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی است که ضرورت دارد این بخش نیز به کیفیت تولید اهتمام داشته و از هرگونه ریخت و پاش‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول