اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

مبارزه با تورم در گروی رونق تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: رفع مسئله تورم منوط به رونق تولید داخلی است.

مبارزه با تورم در گروی رونق تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: حمایت از تولید ملی نیازمند مصرف کالای ایرانی، دفاع از سرمایه‌گذار و کارگر ایرانی است.

وی افزود: امسال تمامی مدیران باید حمایت از کار، تولید و سرمایه ملی را در دستور کار خود قرار دهند.

خسروی در ادامه نقش و جایگاه تفکر جوانان در رفع مشکلات و ارائه راهکارهای جدید را مؤثر برشمرد و افزود: جوانان امروز ایرانی، افرادی خوش فکر، خلاق، راهگشای مشکلات و ارائه دهنده راهکارهای علمی و عملی هستند.

فرماندار شهرستان اردل در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه ما بحث اشتغال است، گفت: زمانی تولید ملی افزایش می‌یابد که از کارگر حمایت شود و با دادن سرمایه در گردش به تولیدکننده امنیت شغلی کارگر تأمین شده و تولید ملی نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه ملی در گروی مصرف کالاهای ایرانی، است: بنابراین با تأمین امنیت شغلی کارگران، در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان و تعطیل کردن بازار مصرف تولیدات بیگانگان می‌توان به تحقق این نام امیدوار بود.

خسروی جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق را یکی دیگر از راهکارهای حمایت از سرمایه ملی برشمرد و گفت: تهاجم اقتصادی از طریق قاچاق کالا و خرید کالاهای خارجی یکی از ترفندهای دشمنان نظام پس از هجوم نظامی و فرهنگی آنها به کشور ماست.

وی با تأکید بر ضرورت تحقق بسترهای تولید ملی در کشور، گفت: اگر توجه داشته باشیم در این چند سال اخیر رهبر فرزانه انقلاب به تناسب توطئه‌های دشمنان نظام با هدف تقویت بنیه اقتصادی نامگذاری‌های سال را داشته‌اند.

فرماندار شهرستان اردل عنوان داشت: امسال نیز با همین هدف در زمینه مقابله با تحریم‌های سخت دشمنان این ملت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده است.

وی تصریح کرد: این نامگذاری برای ایرانیان دارای پیام‌های فراوانی از جمله اتحاد و انسجام، خیرخواهی و اعتماد و برای ایران سرفراز کار و کوشش کردن است، این نامگذاری یک نوع ارج نهادن به کارآفرینان داخلی بوده و ایجاد شور و نشاط و سرعت‌افزایی به تولیدات استاندارد داخلی و ملی است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول