اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی:

برنامه‌های هفته بهداشت در استان مرکزی اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی برنامه‌های هفته بهداشت در استان مرکزی را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بهداشت در استان مرکزی اعلام شد

بابک عشرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 18 تا 24 فروردین ماه به عنوان هفته جهانی سلامت نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته سلامت که به عنوان سالمندی، ورزش و سلامت معنوی نامگذاری شده پیاده‌روی عمومی و ورزش صبحگاهی خانوادگی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش در پارک امیرکبیر اراک برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی سالمندی و آموزش همگانی را عنوان دومین روز از هفته سلامت برشمرد و بیان داشت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با هدف آشنا ساختن مردم با اهمیت سلامت برگزار شد.

عشرتی با بیان اینکه سالمندی و حوادث و بلایا عنوان سومین روز از هفته سلامت است گفت: عیادت از بیماران و سالمندان بیمارستان‌ها و آسایشگاه سالمندان در سطح استان از ویژه‌ برنامه‌های این روز است.

وی سالمندی و شهرهای دوست‌دار سلامت، سالمندی، سلامت و همکاری‌های بین‌بخشی، سالمندی و مراقبت در برابر بیماری‌ها را به ترتیب عنوان چهارمین، پنجمین و ششمین روز از هفته جهانی سلامت اعلام کرد و ادامه داد: دیدار با امام جمعه، برگزاری همایش سالمندی و سلامت، برگزاری همایش تجلیل از مروجین سلامت مدارس از ویژه‌برنامه‌های این روزها است.

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی متذکر شد: سلامت و کرامت اجتماعی عنوان هفتمین روز از هفته سلامت است که در این روز همایش دست‌اندرکاران عرصه سلامت استان در مجتمع ستارگان برگزار خواهد شد.

به گفته وی موضوع سال 2012 سازمان بهداشت جهانی  سالمندی و سلامت است و بر این اساس شعار هفته سلامت امسال زندگی سالم، طول عمر بیشتر انتخاب شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول